Gulljente+gullgutt Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Var skikkelig dårlig i begynnelsen av desember, og jammen kom det ikke igjen i går. Er heldigvis bedre i dag, men skikkelig kjipt. Andre?
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jepp, hadde i sltten av november og igjen i romjula!
HegeAE Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Her fekk heile familien i begynnelsen på desember. Da fekk eg den ganske lett. Kun 1 dag. Dei andre sleit litt meir. Og runde nr 2 kom 1 månad etterpå. Denne gangen vart eg totalt uslått. Først begge jentene, og så mor. Og når mor vart sjuk har verda stoppa opp her.
Plutselig_gravid Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Jepp..... 3 ganger på kort tid her..... Vi hadde det i begynnelsen av desember (alle 4). Kun jeg som var hardt rammet. Så i julen. (da var det bare de to barna våre) Og nå forrige uke/denne uken. Jeg har vært sengeliggende i snart en uke og er fremdeles ikke bra. Første dag oppe av sengen var vel i går. Gutten på 7 år fikk det i natt til i går, men det var over før det begynte heldigvis. Så nå får vi se om mannen og minsten også får det.... Men denne gangen er henger den skikkelig seigt i hos meg. Og er totalt tappet for energi. Sikkert fordi jeg er gravid. Har elendig immunforsvar når jeg er gravid..
Gulljente+gullgutt Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2011 Huffsann, så kjipt at flere må oppleve dette. Antar at det er immunforsvaret mitt som er dårligere enn vanlig pga graviditeten. Er nå i uke 34, så satser på at det var siste sykdom før fødsel :-) God bedring til deg som fortsatt er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå