Gå til innhold

Spysyken for andre gang på vel en mnd!!!!! Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var skikkelig dårlig i begynnelsen av desember, og jammen kom det ikke igjen i går. Er heldigvis bedre i dag, men skikkelig kjipt. Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fekk heile familien i begynnelsen på desember. Da fekk eg den ganske lett. Kun 1 dag. Dei andre sleit litt meir. Og runde nr 2 kom 1 månad etterpå. Denne gangen vart eg totalt uslått. Først begge jentene, og så mor. Og når mor vart sjuk har verda stoppa opp her.

Skrevet

Jepp..... 3 ganger på kort tid her.....

Vi hadde det i begynnelsen av desember (alle 4). Kun jeg som var hardt rammet.

Så i julen. (da var det bare de to barna våre)

Og nå forrige uke/denne uken. Jeg har vært sengeliggende i snart en uke og er fremdeles ikke bra. Første dag oppe av sengen var vel i går. Gutten på 7 år fikk det i natt til i går, men det var over før det begynte heldigvis. Så nå får vi se om mannen og minsten også får det....

Men denne gangen er henger den skikkelig seigt i hos meg. Og er totalt tappet for energi. Sikkert fordi jeg er gravid. Har elendig immunforsvar når jeg er gravid..

Skrevet

Huffsann, så kjipt at flere må oppleve dette. Antar at det er immunforsvaret mitt som er dårligere enn vanlig pga graviditeten. Er nå i uke 34, så satser på at det var siste sykdom før fødsel :-)

God bedring til deg som fortsatt er syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...