Gå til innhold

Erfaringer med Babyjogger City Mini?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi kjøpte den i fjor som vogn nr 2 siden vi reiser en del med fly og kan ta den helt til gaten i motsetning til Bugabooen.

Positive sider:

Den er utrolig lett å slå sammen

Lettkjørt

Veldig ok "innredning" (plass til ting under og bak, bra brett som gutten kan ha vannflaske på)

God sovestilling

Luftig

Mindre bra:

Kroken som skal holde den sammenslått har løsnet ved den ene flyturen, det går ikke ann å låse den. Saken ble løst med en borrelås stroppe som låser vognen sammenslått når vi flyr.

Jeg kjøpte den i utlandet, og der var det meste som tilleggsutstyr: regntrekket, myggnettet, brettet til flaske...det ble ikke så billig til slutt.

Største minus (synes jeg) er at sittestillingen er veldig "liggende" bakover (som i en skikkelig godstol), og min veldig aktiv gutt pleier å sitte opp og holde seg på brettet for å se best mulig rundt seg. Virker ikke helt behagelig, og det problemet har vi ikke med Bugabooen. Men han klager altså ikke over det, helt ille er det ikke.

Min konklusjon: en meget god vogn 2 for oss som ikke kan bruke paraplytrille (for kupert terreng der vi reiser vanligvis), men jeg foretrekker fremdeles Bugabooen i hverdagen.

Håper det hjalp?

Skrevet

Tusen takk! Har vært ute å kjøpt den 1500 kr på Barnas Hus (halv pris). Tror det kan bli en god vogn nr 2, når vi er ute på tur eller bare oppe på handlesenteret. Litt tungvint å alltid ta med den store vogna da vi har flere trapper opp og ned til bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...