Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Møtt en helskjønn fyr, satt å prata masse med han i går på msn, prat om masse forskjellig, og han sa at han viste ikke følelser ute om det ikke jenta var veldig spesiell, MEN han gleda seg til å ha meg ved siden av seg ute og vise alle at han var med meg Han hinta å frempå at jeg var jenta hans, MEN jeg sa vi er jo ikke sammen da. Nei, men du kan bli jenta mi Kjenner jeg har LITT sommmerfugler i magen nå ja......... Og etter som han tenkte nå så kunne jeg være den rette for han.... HJELPES....det her er helt nytt for meg, men for en god feeling
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Så gøy! Lykke til. Men vær forsiktig.. Det er mange sleipe fisker i havet.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Ja, jeg vet har vaska vekk en del slim etter de sleipeste Men har snakka med flere som kjenner han, så føler meg litt tryggere men helt innpå meg kommer han ikke før jeg vet at jeg kan stole 110% på han Men nå bare nyter jeg følelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå