2tettebabyer Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 var på estimering i dag og baby hadde heldigvis vokst fint, om legen ikke bommer totalt da :-) ble veldig glad :-) for fryktet igangsetting og stress.... hun spurte om hun bare skulle sjekke hvordan det lå an der nede, og jeg tenkte at det var vel greit, men hadde ingen forhåpninger... så jeg ble ganske overrasket da legen konstanterte 2 cm åpning, nesten avflatet livmorhals, hodet festet og da så godt som moden. hun tøyde og bøyde inni der til jeg fikk nok, og siden har magen vært stram og jeg har følt godt med murringer. plutselig så ble jeg bittelitt optimistisk med tanke på at jeg slipper overtid denne gangen :-) jeg er 38+2 i dag :-) MEN jeg vet også at 2.gangs kan gå med både to og tre cm åpning leenge...
mammas skatter <3 Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 ta en runde i høyet i kveld:) d funka hos me etter å ha blitt kjekka nedentil.
2tettebabyer Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 det må jeg prøve å lure gubben med på... han har lovet å stille opp hvis det blir nødvendig :-) er som du skjønner ikke første pri om dagen :-) men skal jaggu meg ha sex i kveld ja :-)
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Da jeg venta nr2 så er jeg helt sikker på at tingene starta med sex. Kvelden før termin. Hadde påfølelsen av at det var noe anderledes om morgenen og dro inn på en sjekk. Ble innlagt med 4 cm åpning.. men så har jeg styrtfødsler så de ville ha med på sykehuset selv om jeg ikke hadde rier. Masse lykke til, kos deg som best du kan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå