Gå til innhold

Se det!!! Nå kommer halsbrannen for fullt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så utrolig heldig denen gangen og sluppet billig unna - frem til nå! Nå er den der ofte...og ikke bare rett etter måltid eller om natta. De andre to gangene jeg har gått gravid har jeg vært veldig plaget...spesielt med jenta...begynte i uke 14 og holdt på helt til slutt...drakk nesten 4 liter (!!!) gaviscon i det svangerskapet. Nå er jeg i uke 27 før det satte inn for fullt, så kan vel ikke klage?

Menmen...da blir det gaviscon og Lovehaearts fremover på meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp her har den også kommet:( ikke for fullt enda, håper virkelig det tar litt tid men det ser ikke sånn ut er uke 26+3 nå...

men magen er jo større nå så er jo mere press på alt der inne så kanskje derfor?..blir lovehearts her på meg, det holdt sist å håper det holder nå å..

(skal sier at på det værste hjalp det ikke men gadd ikke bruke penger på noe annet, dessuten ble jeg litt avhengig haha)

Skrevet

lovehearts? som i snopet? :)

jeg er 22+2,har hatt halsbrann i to ukers tid nå,men har enda ikke kommet meg til apoteket... :) venter en jente i mai:)

Skrevet

lovehearts? som i snopet? :) hjelper det?

har hatt halsbrann i to uker nå ca,er 22+2 nå,og venter en jente i mai:)

Skrevet

lovehearts som i snopet ja hehe:) godt og det funker for mange...og billig...:) god fornøyelse...

Skrevet

Ja, lovehearts hjelper faktisk! og det smaker så mye mye bedre enn gaviscon! Det har jo kommet et nytt produkt på markedet som lover å virke i 24 timer, har du hørt om det? Jeg venter bare på halsbrannen bank i bordet, og tenkte å sjekke det ut når det skjer.. :) Føler med deg!!

Skrevet

Ja halsbrann kan virkelig være plagsomt =/ Jeg sliter max for tida, spesielt om nettene. Har økt på med puter, så nå sover jeg nesten i sittende stilling, den vesle stunda jeg får sove. Har love hearts, nyco fruktsalt og vann stående på nattbordet, unngår å spise noe sent på kvelden, og prøver å få i meg en yoghurt for å forebygge.Det er jo ganske viktig å stoppe halsbrannen før den gjør skade. Da blir det sakte men sikkert bare verre, i stedet for å sakte men sikkert bli bedre.

Håper vi blir kvitt problemet snart, alle sammen =D

Hvis noen har tips og råd å komme med, så ville jeg blitt veldig takknemlig =)

Skrevet

Garviscon har vært min faste følgesvenn i mine to forrige svangerskap. Spesielt på nattestid!

Foreløpig har jeg ikke vært plaget av halsbrann på natta, men har til nå ofte kjent tendensene etter jeg har spist f.eks. brunost, appelsinjuice, paprika eller anna som kan trigge halsbrann. Fram til nå hjelper det for meg å drikke ett glass melk. Kan anbefales å prøve ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...