Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 ....av hele den forbanna Maria Amelie saken!!!! Kan vi bare få henne ut av landet og slippe å høre mer om henne???? Og den sutrete samboeren hennes som er i media KONSTANT! Jeg er IKKE interessert i å høre mer av gnålet hans!!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Helt enig!! Jada, sikkert mangen vi skulle hatt ut FØR henne, men herlighet for en gnåling da! Folk aksjonerer fordi hun er "årets nordmann"....men sikkert ørten fjørten andre man kunne kjempet for også...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Ja, for dette har tro det eller ei, ingenting med rasisme å gjøre, er bare så lei av hele saken at jeg blir helt kvalm når jeg ser bilde av henne eller samboeren! Hvorfor har hun mer rett til å være her enn andre som faktisk har opplevd tortur og voldtekt under krig? Hun får respektere statens avgjørelse! HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Signerer denne...... Få henne ut av media!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Signerer! Og jeg fatter og begriper fremdeles ikke hvorfor "vi" har gitt henne anerkjennelsen "årets nordmann"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå