Gå til innhold

Er så utrolig lei.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....av hele den forbanna Maria Amelie saken!!!! Kan vi bare få henne ut av landet og slippe å høre mer om henne???? Og den sutrete samboeren hennes som er i media KONSTANT! Jeg er IKKE interessert i å høre mer av gnålet hans!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!! Jada, sikkert mangen vi skulle hatt ut FØR henne, men herlighet for en gnåling da!

Folk aksjonerer fordi hun er "årets nordmann"....men sikkert ørten fjørten andre man kunne kjempet for også...

Skrevet

Ja, for dette har tro det eller ei, ingenting med rasisme å gjøre, er bare så lei av hele saken at jeg blir helt kvalm når jeg ser bilde av henne eller samboeren! Hvorfor har hun mer rett til å være her enn andre som faktisk har opplevd tortur og voldtekt under krig? Hun får respektere statens avgjørelse!

 

HI

Skrevet

Signerer denne...... Få henne ut av media!

Skrevet

Signerer! Og jeg fatter og begriper fremdeles ikke hvorfor "vi" har gitt henne anerkjennelsen "årets nordmann"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...