Gå til innhold

Er det vanlig med sykmelding ved SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det noe som går av seg selv?

Og hva med truende abort? Og hvordan vet man at man har en truende abort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ser man det noen som spekulerer i hvordan man skal utnytte sykemeldingsrettigheter her??

Skrevet

Vel, nå er det ikke slik at jeg ønsker å bli sykemeldt men jeg er i en situasjon hvor jeg ikke vet om jeg er i ferd med å abortere eller ikke siden jeg har blødninger.

På bakgrunn av det lurte jeg på hva som er vanlig.

hilsen HI

Skrevet

Da ville jeg vel kanskje dratt til legen for å funnet ut om jeg hadde mistet babyen istedenfor å tenkte på om jeg kan bli sykemeldt eller ikke. Herregud!

Skrevet

og her sitter jeg og venter på at klokken skal passere 10 slik at jeg får dratt til legen, men tenkte kanskje noen hadde erfaringer å dele.

For øvrig sitter jeg ikke å tenker vesentlig over hvorvidt jeg blir sykemeldt eller ei, jeg er mer bekymret for om jeg har mistet babyen eller ei. Og på hva som evt venter meg da feks med tanke på smerter, etc.

hi

Skrevet

Fy fader så mange kjerringer her som kunne trengt en runde med kjeppen altså!

Uansett, er vel ikke noen fasit med dette rundt sykemeld og SA\truende SA. Kommer vel an på deg og hvordan du har det, samt hva du jobber med. Selv jobbet jeg den gangen jeg hadde konstatert SA ved UL. Men den gangen jeg hadde blødning, og konstatert liv ved UL fikk jeg beskjed om å holde meg i ro, og dermed sykemeld. Da med diagnosen truende abort.

Ta en telefon til legen din du, så vil han\hun sikkert ha noen gode råd til deg.

Lykke til, håper dette går bra!

Skrevet

takk :)

jeg krysser fingrene for at alt går bra;)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...