Gå til innhold

Sniker kanskje i køen...krysser fingrene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt kl 03.30 med rier. Har hatt derfor hatt rier i 5 timer nå. Jeg har også hatt slim med blod, så håper det skjer noe! De er ikke så vonde enda, og er ennå uregelmessige. Har termin nå på torsdag 20. januar. Krysser fingrene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet i natt kl 03.30 med rier. Har hatt rier i 5 timer nå. Jeg har også hatt slim med blod, så håper det skjer noe! De er ikke så vonde enda, og er ennå uregelmessige. Har termin nå på torsdag 20. januar. Krysser fingrene!!

Skrevet

Åh så spennende! Da komer nok lillejenta di i dag=)) Er jo bare tre dager til du har termin da=)

Jeg våknet tidlig med vonde mensensmerter. Kanskje det bare er kynnere. Kommer og går. Godt er det allefall ikke.

Må ha masse lykke til=) Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Skrevet

Så spennende!!! Høres virkelig ut som om det ikke er lenge til du får møte knøttet ditt =)

Jeg har holdt på med modningstegn siden fredag (termin 31. januar), så nå er jeg på nett og leser alt som har med tegn til fødsel å gjøre. Blod i fbm. rier høres ut som nærstående fødsel for meg i hvertfall =)

Masse lykke til!!

Skrevet

Ja jeg håper hun kommer idag!! Det ser ihvertfall lovendes ut. Jeg har snakket med føden også, som var enig med meg om at noe sannsynligvis var på gang. =) Riene har økt litt på, så håper det ikke drar for mye ut i tid.

Jeg har også hatt litt modningrier/kynnere de siste ukene. Så det viser at kroppen deres gjør seg klar. =)

Lykke til begge 2. Jeg kommer til å følge på hvordan det går. Håper det ikke drar for langt ut i tid. Jeg har hele tiden innstilt meg på at det kan gå 12 dager over tiden som er maksen på SUS. Alt før får være en bonus. Jeg tårer heller ikke å håpe 100% denne gangen, det kan stoppe opp, men det ser jo ikke sånn ut heldigvis.

Har du hørt noe mer i fra Jaeroe eller noen av de andre Lillespiren?

Skrevet

Da blir nok 17. januar datoen for din lille jente=) Er nok liten tvil om at det blir fødsel på deg nå=)

Hvordan kjennes modningsrier egentlig ut? Jeg trodde jeg hadde hatt kynnere. Men da kjentes det ut som mer stikkende smerter høyere opp i magen. Mer stinglignende. De jeg har nå kommer langt ned, som mensensmerter, ganske intense når de står på. Men bare ca 10-15 sek.

Alle de andre tre har jo født=)) Også deg i dag. Så blir jeg eneste gravide igjen i januarklubben;)) Jearoe var jo et par uker før tiden=))

Skrevet

D du beskriver er sånn jeg også har hatt litt av innimellom. Men idag er d selvsagt mer intenst. Ja jeg er klar over at det bare er meg og deg igjen. Tenkte bare å høre om du hadde snakket med de nå i etterkant. Om barsellivet, men vi får vel høre noe etterhvert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...