Gå til innhold

Reimadress til ett-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe Reima-dress på salg nå til neste høst/vinter, datteren min blir ett år i september. Hvilken størrelse bør jeg kjøpe?

NB! 30 % salg på Babyshop :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi har str 86, og hun er snart to:) De er ganske romslige i størrelsene.

Skrevet

Min eldste er september barn, i fjor da han fyllte 1 år fikk han reimadress i str 80! Den passet kun i fjor vinter!

I år har han en reima helårsdress i str 98, som passer fint med mye ull under! Fortsatt romlig, men håper den passer neste høst også! De vokser så i rykk og napp, vanskelig å beregne alltid;)

Vi har også en reflex vinterdress i år, ikke fullt så fornøyd med den....

Hadde gått for enten 86 eller 92

Forresten kommer det alltid mer på salg, har aldri kjøpt en vinterdress til fullpris, alltid 50%! kjøper på sommeren, da de vil ut med absolutt allt!

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Min har str 74 i Reima tec, og hun er 16 mnd. Så være obs på at de kan være litt store i str. Hun bruker nemlig str 80 og 86 i andre klær.

Skrevet

Sønnen min er litt liten, nesten litt jentete i kroppen, hehe. Han bruker 86 som blir fin og romslig. (Kunne hatt 80 også, men bedre med litt for stor.) Han er 18 mnd, 12 kilo, og 84 cm.

Gjest To små gull♥
Skrevet

Kommer ann på str til barnet, min gutt fikk reima høstdress 1 86, da var han 1 år og ca 79-80 cm lang, gikk helt fint. Vinterdressen et par mnd senere var også str 86. Se hvordan hun ligger ann vekstmessig nå, liten eller stor for alderen? Er jo veldig forskjell på barn.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Jeg bør kanskje vente til sommersalget og se an hvor stor hun har blitt da :-)

Skrevet

Tulla mi på ett år har 74 i Reimatec og den er temmelig romslig. Regner med å bruke den neste vinter og med mindre hun plutselig vokser noe veldig. og by the way, Barnas hus har 50 % på Reima..

Skrevet

Min ble 1 år i oktober, og det året hadde han str 80 i dress. Den ble litt knapp på slutten, så jeg ville ha gått for 86. De er litt store i størrelsen, men ikke så alt for store. I tillegg er de veldig lette, så litt ekstra blir ikke tungt å dra på.

Jeg har hamstra 3 dresser på barnas hus i dag, 50 %! Veldig mye i 80-98, litt mindre i de størrelsene over, så skal man ha må man raska på:)

Skrevet

Det ligger et innlegg om samme tema på Småtroll 1-2 år som heter Størrelse på vinterdress, 15 mnd? Mange gode svar der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...