Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 I går kveld fikk jeg kraftige magesmerter... å det begynte å blø. Vi kjørte rett inn på ahus... der det viste seg etter UL at vår lille skatt ikke var mer... En lang natt og en lang dag er gått.. Lillevenn, hva skjedde egentlig? i 16 uker bar jeg deg... nå føles det så tomt.. Det var tidlig, men likevel er sorgen stor. Jeg sitter hjemme med dine storesøsken.. de sover så søtt å aner ingen ting... Heldigvis. Vi skal nok klare oss igjennom dette, med to herlige barn på 5 og 2 år.. Men det er sårt at det ikke kommer en til om noen mnd... Sov godt lillevenn <3 *godt å lufte det, da jeg ikke har snakket med andre enn leger og sykepleiere enda.. Det er tøft, men hverdagen må igang..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Sitter her med tårer i øynene og sender en god klem til dere!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 uff så grusomt:( *gir deg en god klem* kjenner jeg får tårer i øynene...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Tårene kom her og. Ufattelig trist:-( Klem.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Her kom tårene i strie strømmer.... Tenker på dere. Er nok ikke lett å miste.... God klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Uff, så trist Sendere dere mange varme klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå