Gå til innhold

Hvordan kunne jeg la dette gå så langt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er dagen kommet.. Dagen da jeg for første gang på flere mnd har turt å veie meg.. Jeg var visst for optimistisk, så nå er selvtilliten på bånn, og jeg har fullstendig panikk.. 118 kg! 118 kg veier jeg, og jeg er 165 cm høy.. Dvs at i følge min BMI, så er jeg på fedme, extrem nivå.. Jeg er så utrolig lei meg, fatter ikke at jeg kunne la dette gå så langt.. Har alltid vært en veldig stor jente, og i januar i fjor, bestemte jeg med for å gjøre noe med dette.. Fra 18 januar til 1 april gikk jeg ned 23 kg, og fra 1 april til juni gikk jeg sakte, men sikkert ned.. Jeg var faen meg "helt nede" på 80-tallet, noe jeg ikke har vært på flere år!! Herregud.. Meeen, så kom sommeren, og fra juni, da jeg veide 86 kg, til nå, har jeg gått opp utrolig mye.. Og jeg er faktisk bare 20 år!! Men, nå er det nok.. I fjor gikk jeg ned 23 kg på litt over 3 mnd, så jeg vet at det er enkelt.. Mitt første delmål er 80 kg, og det SKAL jeg klare til 1 april i år også! Jeg savner den selvtilliten jeg hadde da.. Herreguuuud... Den 1 april, skal jeg veie 80 kg!!!!!! Noen som tror jeg kommer til å klare det? Det er jo "bare" 38 kg...? Noen vil si at dette er uoverkommelig, men jeg kjenner kroppen min, og vet at den går fort ned i vekt... Når jeg begynte i fjor, gikk jeg ned 12 kg på 14 dager.. Så, noen som tror jeg kan klare dette? Kom igjen, motiver meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig klarer du det ;) Du har jo klart det før..!! i hvertfall nesten det.. Du får gå deg noen lange turer og spise mye grønt (virker jo som om du vet hva du skal, men aikavel) så går du helt sikker ned det du ønsker og trenger.. Kroppen har jo ikke godt av å være så tung, og instillingen din er fantastisk!

LYKKE TIL!!

:o)

Skrevet

Fort bort, fort tilbake... Men du, det samme gjelder vel egentlig for det man slanker sakte bort - jeg brukte laaaang tid på 15 kilo (15 av 40!), men de kom like fort på igjen. :)

Felles skjebne er felles trøst, heter det. Jeg veier 125 kilo. Føler du deg bedre nå? :) Begynn idag, men ikke sats på 12 kilo på 14 dager med mindre du er FULL av vann.

Skrevet

Jeg skal kvitte meg me 40 kg.. Jeg veger 100 kg og skal ned til ca 60-65 kg. Jeg aner ikke hvor lang tid dette vil ta.. Men jeg ska gifte med neste sommer og jeg skal være den peneste brura som noen noen sinne har set;) Så jeg er bombesikker på at dette er noe jeg SKAL klare;)

Skal begynne på ketolyse da dette er kuren for de som skal ned MYE.. Siden jeg ikke trenger og være sulten eller telle kalorier så er jeg sikker på at dette er noe for meg:))

Skrevet

Jeg veier 130 og er omtrent like høy som deg. kan vi ikke prøve å støtte og motivere hverandre?

Noen som tør å oppgi nick så vi kan sende navn til hverandre og så legge til hverandre på face?

Skrevet

Send meg en pm jenter;)

Det er jeg som skla gifte meg og som skal ned til 65 kg;) Dette klarer vi vet dere;)

Skrevet

Bah 125 kilo her også, og 165 cm høy. Har VELDIG lyst til å gjøre noe med det, men får vondt i hele kroppen i flere dager bare ved å gå tur.

Du er heldig som er bare 20 år, dette klarer du fint! Jeg er eldre og det sitter godt fast. Har blitt så deprimert av det at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med meg. Tør nesten ikke å forlate huset fordi jeg er så flau.

Hjelpes :(

Lykke til!

Skrevet

Du har klart det før, og du kommer til å klare det igjen!

Jeg vet ikke hvordan du klarte det, for jeg sliter med 5 kg som jeg ikke får bort, så jeg kan bare tenke meg hvilken viljestyrke du egentlig har, HI!!

Jeg skal heie på deg (og dere andre)!! Hold oss oppdaterte da??

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...