Gå til innhold

Dere som ammer og raser ned i vekt.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

1: hvordan gjør dere det? Noe dere spiser o.l som får fart på forbrenningen eller noe?

2: hvordan bli kvitt løs hud og babymage? Jeg vil ha FLAT mage!! Jeg trenger tips om øvelser som er enkle og som jeg kan gjøre hjemme ;)

har alltid hørt at man går så mye ned når man ammer, men dette er mitt 4.barn, og jeg går kun ned ett visst antall kilo etter fødselen, og så stopper det opp :( Jeg prøver å spise normal, sunn kost og rører meg (ikke trener) så ofte jeg kan. Skal ned 5-8 kilo.Noen søte og snille damer som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk MYKJE!!! vatn, saft, iste, te - alt mulig :)) Det hjalp på meg :)

Skrevet

Takk for tipset. :) Da skal jeg øke væskeinntaket. Verdt ett forsøk ;)

Skrevet

Jeg gikk opp under ammetiden... tror faktisk at jeg forvekslet tørst med sult, så prøv å drikke utrolig mye!

Skrevet

døhhh.. 21:55; du skulle liksom muntre meg opp da.. hehe =)

Skrevet

Drikke masse vann. Spise mindre og oftere.Bytte gener med naboen :=)

Trene intervalltrening og høypuls og store muskelgrupper. Jeg trente aktivt og gikk lange turer hver dag mens jeg ammet og gikk ikke ned en døyt før jeg begynte med timer i sal som kombinerte høy puls og vekt. Sette på magemusklene ved å si sssssss lenge og beholde den på ved all trening og det samme med bekkenmusklaturen/nedre magemuskel. VIPS 9 mnd med det så gikk jeg fra strl 42 og thigts til 38 og medium/small og kan bruke jeans i strl 28. JIPPI! og 12 kilo mindre. Magen er steinhard og midjen har kommet og jeg er smalere i midjen enn noen gang før. Eneste bra tipset jeg har til hjemmetrening er hoppetau. Da får du satt i gang blodsirkulasjonen i nedre mageregion og er en veldig bra treningsform.

Huden er ikke så lett å bli kvitt men vann er bra for huden og dens elastitet. Masser med vott vil også hjelpe litt. Knaing/hard massage på problemområder vil jevne valkene.

Skrevet

Jeg forvekslet også tørst med sult.så drikk masse ja!

Fisk øker forbrenningen og en gulerot før middag gjorde mye for meg. Iste er stappfullt av sukker og melk og juice reduserte jeg og begynte med antioxydant tea til frokost. Twining sin er frisk og fin. Samme med clean til lunsj. ikke caffe latte.

Skrevet

Takk til deg også, Lea1977. Masse nyttige tips her =)

Skrevet

Jeg gjorde ikke annet en å spise, spise, spise, spise.. var så sulten døgnet rundt.

raste ned tross dette. gikk vel ned 15 kg på 2 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...