Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller tåpelig spill på facebook, drikker hvitvin og gleder meg til Husets Herre kommer hjem.

Enn dere da, ladies? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sensurerer oppgaver. Må ha pause mellom.

Skrevet

googler ferie... Vil ha sommer og sol!

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og svarer deg ;)

Kos deg med vin og husets herre =)

Skrevet

Jeg sitter å leser blogger, og har skrevet litt på bloggen min selv... Omtrent den eneste "hobbyen" jeg har ;) Blir litt hjelpesløs når sambo drar fra meg på kvelden, er ikke stort å finne på :P

Skrevet

Leter etter inspirasjon til ny tatoering.

Skrevet

sliter med å få min 19 mnd gamle son til å sove. (har sjukdom i huset)

Skrevet

21:38 - får man se bloggen? :oD

Skrevet

Ser på Åndenes Makt, men det er reprise, så følger med med et halvt øye bare ;)

Skrevet

Har et lite vindu med mediaavspiller hvor det akkurat nå ruller og går en episode av en serier jeg ser. Ved siden av har jeg browservinduet med flere forum og et par nettbutikker med klær jeg er for gammel til å bruke. Et glass rødvbin ville gjort kvelden perfekt.

Skrevet

Betaler regninger og bekymrer meg over økonomien, bare vi kommer oss gjennom januar-mars blir det bra! (og dersom herren i huset hadde holdt seg til budsjettet jeg har satt opp ville det ikke vært noen problem!!!!!)

Skrevet

Har ett øye på åndenes makt og ett i pcen :)

Skrevet

Sitter i telefonen, ser litt Phineas og Ferb, og svitsjer mellom dib og facebook. Multitasking!

Skrevet

Ser på filmen på NRK3 og shopper på nett :-P

Skrevet

Ser på åndenes makt og chatter med venner på msn =)

Skrevet

Blogger litt: ensmakavhonning.com, og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig:)

Skrevet

Bestiller hårfarge :o)

Skrevet

Pakker for harde livet, skal flytte. Trengte en pause nå. Puh!

Skrevet

Stuper i klesskapet etter gamle gensere, så kul den puta ble:) Koster ikke noe heller.

Skrevet

Har blitt lagt inn på sykehuset fordi hele kroppen dovner bort og de skal prøve å finne ut hvorfor. Nå er jeg glad for trådløst nettverk og iPhone :)

Skrevet

Betaler regninger, pakker sekker til morgendagen, ryder litt, skriver handleliste, ser på babymama og cayote ugly... Må snart kaste meg i seng hvis jeg skal være folk neste uke...

Skrevet

Spiller også tåpelig spill på facebook, mens jeg hoster og harker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...