Gå til innhold

grøt til baby.....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lager dere grøten til babyen?Altså, bruker dere å koke vann og så ta det kokende vannet og blande ut grøten med?Eller avkjøler dere vannet litt til det er ca. 40 grader(spm det står på pakken) ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koker ikke vannet, venter bare til jeg kjenner det er varmt nok også blander jeg det i grøten.

Skrevet

Koker vatnet i vannkokar og blandar grauten. Har ofte oppi litt dessert av eit glas til kvar skei for å kjøle det ned. I tillegg til at eg bles på før eg gir barnet :) "smake" med tunga, at det ikkje blir for varmt :)

Skrevet

21:37:

 

jeg gjør akkurat det samme som deg..jeg bruker å blande med litt fruktpure for å få den fortere kald;)også blir det jo så god smak da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...