Gå til innhold

Noen med "kurerte" cellefoandringer her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde for 2 år siden celleforandringer i graden under kreft i skjeden. Alt ble borte og alt bra. Skal ta nye prøver snart og er mildt sagt livredd for å ha det på nytt. Vil ikke gjennomgå det på nytt og får jeg påvist kreft kommer verden min til å stoppe helt. Men nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd, tar hver dag som kommer og smiler til livet. Men etter prosessen jeg gikk igjennom for 2 år siden virker det ikke som at jeg faktisk kan bli gravid. Noen som har gått igjennom dette og som vet når man kan evt bli gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du hadde dette får 2 år siden har du vel allerede hatt en kontroll?

Skal ha kontroll en gang i året i 5 år.

Jeg hadde grad 2 av 3 i 07, har født tvillinger i 09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg skal ha kontroll en gang i året men nå har det seg slik at min menstruasjon og gynokolog ikke har gått sammen den tiden som har vært. fastlegen min føler jeg ikke for å spre beina til. Hver gang jeg har hatt time hos gyn har faktisk menstruasjon dukket opp, fikk beskjed i sommer at jeg skulle kartlegge mens på en slik måte at dette ikke kom til å skje igjen og heldigvis har den stabilisert seg og jeg har time bare dager etter mens. Blir godt å få det overstått, men jeg føler på meg at ting ikke er som dem skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en annen lege eller fastlegen.

Jeg hadde faktisk første kontroll 4 mnd etter inngrepet.

 

Ved en graviditet er det større fare for prematur fødsel, men jeg fødte ikke mine tvillinger før uke 37 så det kan gå veldig bra.

 

Men, kom deg til legen.

Undersøkelsen kan gjøres under mensen det er VELDIG VIKTIG at du tar den så fort som mulig.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal ta ny prøve om 3 uker. Det er jo sikksykt lang ventetid på gynokolog. Håper at den er fin, skal også få sjekket om det er en grunn til at jeg ikke blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I over 2 år for å si det sånn. Får bare håpe det skjer. det eneste som ikke er prøvd til nå er hormonkurer, og jeg tror jeg skal tvinge legen til å skrive dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde celleforandring i underlivet for 10 år siden, har fått to barn i ettertid, aldri fått nye prøver med celleforandring.

 

Vet at blant annet kjønnsvorter gir utslag på slike prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble testet for alt slikt ved sist underlivsprøve og hadde ikke vorter da, huff sier jeg bare. Det hadde blitt en ekkel samtale å ta med mannen. Hva har han bedrevet tiden med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...