Gå til innhold

De som blogger, hvem tror de at de er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gidder folk å "følge" bloggene til mennesker de ikke kjenner? Hva er det som er så interessant med disse bloggene? Hadde skjønt det hvis de var superkjendiser fra før altså, men hva er vitsen? Fortelle hva de spiser, hva de skal kle på seg og hvor mye de trener? Hvem bryr seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe kunne ikke vært mere enig!Teit...

Skrevet

Jeg sluker scrappeblogger - har en eller annen ukjent person der ute på verdensveven laget et kort, vil jeg se! ;o)

Skrevet

Jeg blogger, men jeg gjør det mest for min egen del jeg... Må ha noe å drive med når jeg går hjemme og venter på mini. I tillegg har jeg familie og venner som bor langt unna som setter pris på det:)

Skrevet

Jeg gjør det også for min egen del. :) Synes det er kjempe moro å blogge, og jeg får virkelig utviklet et bedre språk av å skrive! Har selv familie og venner som jeg vet setter pris på og synes det er gøy å lese om min og min sønns hverdag. :)

Det klarer ikke helt å forstå meg på de som irriterer seg over de som blogger. Hvorfor irritere seg over det?

Skrevet

De er vel mennesker med et formidlingsbehov?

Ikke at jeg følger med på noen andre enn en venninne av meg. Ser ikke attraksjonen.

Skrevet

Finnes nok mange dårlige blogger som ikke er interessante å fløge med på. Men finnes også mange gode blogger som er spennede å følge med på. Det finnes interiør-, mat-, sminke-, mote-, fotoblogger osv. Så hvis man finner en blogg med samme interesse kan man lære av andre, bli inspirert, få tips til gode bøker osv.

Ikke alle blogger er "Jeg spiste kjøttkaker til middag, ble stappmett og la meg på sofaen. Slapp en stor fis og sovnet av. Våknet alt for sent, så gidder ikke skrive noe i dag heller. Vi blogges!"

Skrevet

Jeg er innom endel interiørblogger fordi jeg er veldig interessert i interiør og finner masse inspirasjon i å se andre tanker og ideer.

Så jeg er en av de som er glad for at noen gidder å blogge! Har de innlegg som ikke interesserer meg, så gidder jeg ikke å lese innlegget. Verre er det ikke:)

Skrevet

Jeg kan si deg en ting du HI... Du er ikke mye opplyst!

Det finnes et utall blogger der ute som kan være til stor hjelp for andre mennesker i gitte situasjoner. For min egen del, som mor til et funksjonshemmet barn, uten noen i samme situasjon rundt meg. Er det til stor hjelp, trøst og oppmuntring, å kunne følge bloggen til ei som er kommet litt lengre i prosessen enn meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...