Gå til innhold

Trille vogn midt på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så noe igår i det jeg skulle legge meg. Jeg bor midt i byen ikke langt fra alle utestedene. Er stadig fulle folk som vandrer forbi på veien til og fra byen.

Kl 01.30 i natt tittet jeg ut soveromsvinduet da jeg hørte mye bråk. Var mange gutter på vei til byen, men så også en dama som gikk med barnevogn (dypvogn) på andre siden av gata. Var ganske kaldt ut og snødde masse, mange fulle folk rundt omkring, og denne dama så ut som hun var selv på vei til byen med barnevogn.

Vet jeg ikke skal dømme, men fikk helt vondt inni meg. Er dette normalt? Hun så litt ustødig ut, men kan hende at det var alle snø som gjorde det vanskelig å trille. Håper at hun ikke var beruset :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trillet baby som ikke vil sove maaaange nattetimer, jeg.

Skrevet

OM hun så beruset ut burde du ha ringt politiet. Ellers så hender det titt og ofte at jeg besøker venninner i byen på kvelder, og legger mini i vogna når det er leggetid, og triller hjem. Da kan jeg bare lempe ho over i senga, og så sover hun søtt til neste morgen...... =)

Skrevet

En nyfødt baby har jo ingen inarbeidet døgnrytme, så å gå tur på kvelden/natten med en nyfødt eller liten unge er nok ikke noe problem. HVIS man ikke er beruset da..!! men synes det er mye verre med de som drar med seg unger på "nattsalg" og står flere timer i kø for å spare en tusenlapp eller to når ungene er så store at de har en inarbeidet døgnrytme og for all del skulle vært i seng.. Som på nattåpningen av Elkjøp slependen f.eks. Så flere ett-to-treåringer som lå halvbesvimte i armene til far/mor eller i handlevogna...!

Skrevet

HI her.

Skjønner godt at det kan hende hun bare hadde behøv for å komme fra et sted til et annet, eller at babyen kanskje ikke ville sove, men skjønner ikke at hun ville trille midt opp i en haug av fulle folk. De pleier å være ganske bråkete, barnslige og idiotiske. Ville helst ha holdt ungen min vekk fra slike folk, særlig så sent på natta.

Selvfølgelig er jeg ganske så pysete og er litt redd for å være ute midt på natta uansett.

Skrevet

Har vært på mang en nattlig trilletur jeg. Med astma barn og kolikk barn så gjør man det man må for å få barnet til å sove.

Sikkert tilfeldig at dama støtte på en gjeng som kom fra fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...