Gå til innhold

Jobb som assistent i skolen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber som assistent i skolen??

Hva ligger timelønna på og hvor mange timer i uka jobber du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) eg gjør.

var nyutdannet i sommer og har 145 kr timen. antall timer er variert. ein og del vikar..

er ikke mye i timen, men stiger litt etter litt.

Skrevet

Takk for svar :-) vet du om dette kan kombineres med en jobb i sfo for å få flere timer?

 

Skrevet

Jeg gjorde det for et par år tilbake. Er utdannet sosionom og ble lønnet som sosionom... Hadde en 98,76 % stilling. Da jobbet jeg 40 timer i uka, hvorav ca. 15 av timene var på sfo.

Skrevet

Flott,takk for svar:-)

 

Skrevet

Mamma til gut 05.

ja, jobber i sfo 4 dager. noen dager jobber eg 9 timer noen bare 3 timer. har ingen dager eg har samme antall timer.

Skrevet

Takk for svar:-), det er vel ikke så enkelt å få et fast antall timer.

 

Skrevet

det var det før, når eg jobbet 100% da var det 7,5 timer hver dag. men nå er eg fast ansatt i bare 60% men jobber mellom 80-95 % med antall timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...