Mamma til gutt 05 Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Noen som jobber som assistent i skolen?? Hva ligger timelønna på og hvor mange timer i uka jobber du?
Poteto Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hei eg gjør. var nyutdannet i sommer og har 145 kr timen. antall timer er variert. ein og del vikar.. er ikke mye i timen, men stiger litt etter litt.
Mamma til gutt 05 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 Takk for svar :-) vet du om dette kan kombineres med en jobb i sfo for å få flere timer?
flypapir Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jeg gjorde det for et par år tilbake. Er utdannet sosionom og ble lønnet som sosionom... Hadde en 98,76 % stilling. Da jobbet jeg 40 timer i uka, hvorav ca. 15 av timene var på sfo.
Mamma til gutt 05 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2011 Flott,takk for svar:-)
Poteto Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Mamma til gut 05. ja, jobber i sfo 4 dager. noen dager jobber eg 9 timer noen bare 3 timer. har ingen dager eg har samme antall timer.
Mamma til gutt 05 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2011 Takk for svar:-), det er vel ikke så enkelt å få et fast antall timer.
Poteto Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 det var det før, når eg jobbet 100% da var det 7,5 timer hver dag. men nå er eg fast ansatt i bare 60% men jobber mellom 80-95 % med antall timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå