Gå til innhold

Her er veien til et bedre liv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I høst og vinter har jeg følt meg slapp og umotivert, jeg har sovet, huden har mistet sin glød og håret så tørt og slitent ut. Jeg spiste helt normal mat og tok meg en gang innimellom et glass sjokolademelk eller litt chips. Det vil kanskje si en pose chips i uke til sammen i mengde. Jeg er mye ute med barna og i jobben, så det blir noen timer hver dag uansett vær. Men likevel var jeg helt utslitt og følte meg gammel og kjedelig.

Når nyåret kom begynte jeg med tran, jeg går en times tur hver dag med rask gange og jeg spiser bare rene matvarer. Handlekurven er full av frukt og grønnsaker og jeg spiser minst 5 om dagen i tillegg til sunne faste måltider. All sukker, fett og dårlig mat er borte (selv om det ikke var mye før heller). Jeg hadde sunne faste måltider før også men nå er jeg enda hakket mer bevisst. Normalt sunt kosthold og ingen diett da jeg er slank og ikke ønsker å ta av meg i kg osv. Jeg føler meg som et nytt menneske. De på jobben tror jeg har farget håret, huden skinner, jeg har masse enegi og livslyst. Jeg har virkelig troen på dette og ville aldri før trodd at det kunne bety så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres fantastisk ut!

Det stemmer vel, man er det man spiser.

Tror og at du går en time hver dag har mye å si på hvordan du føler deg.

Jeg går høygravid nå og føler meg ikke på topp nei...

Ser frem til våren, da skal jeg ut å jogge.

Blir nok mye turer også.

Men å kutte sukker, brus, chips helt blir nok vanskelig her.

Har en sukkeravhengig samboer.

Han er veldig glad i mat, han er kokk men overspiser mye. Og jeg kan ikke tvinge han. Kunne ønske jeg hadde større påvirkning. Men jeg er ganske så lett å påvirke selv.

Keep up the good work!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...