* 5 om dagen * Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 synes det er litt rart at de skriver såpass mange detaljer.... http://www.dagbladet.no/2011/01/14/tema/klikk/helse/15085148/
tante grusom master of law Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Nå er vel ikke akkurat DIB noen hemmlig nettside. Det er jo bare for enhver å gå inn her å lese.
Lemonia Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Dette er et offentlig forum og de som eier det kan bruke det du legger ut som de vil og det står også i reglene som man burde ha lest før man registrerte seg. Man er jo uansett anonym, selv om nicket ditt står i en artikkel er det jo ingen andre som vet akkurat hvem som skjuler seg bak nicket (så fremt ikke du selv har valgt å fortelle dem det).
Tante Blås Squaw Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jeg føler meg ikke utlevert, det er jo jeg selv som velger å delta på internettfora og åpne den store truten min om alt mulig ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2011 nei asså, ikke misforstå, er helt greit for meg også. men jeg har aldri sett de har skrive så detaljert før fra disse sidene inne på avisene, dette er jo ikke første gang jordmor siri reklamerer for dib... men jeg viste ikke at ho hadde enda en side, jordmorsiri.no holder på å lese den tråden nå, og der er det mye artig å lese asså......
Maia&Mathias <3 Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Signerer de over her og jeg holdt på å le meg skakk når jeg leste artikkelen. Ligger på klikk.no også. Utrolig vittig altså!!!! :D
* 5 om dagen * Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2011 kjempebra innlegg...:-) leser den litt og litt, for den er jo blitt så uendelig lang...hehe..
Ladybug~N&E Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 nå har jeg akkurat lest denne artikkelen og er en smule forundret over at jeg som han det omtrent minst morsomme innlegget har blitt sitert hele to ganger. ellers så synes jeg det er helt ok. dette er jo et offentlig forum. og denne tråden er en av de festligste trådene gjennom min tid her på bim/dib så er i grunn bare moro at de linker til og bruker sitatene våre.
NormaJean Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Det jeg faktisk syns man skal reagere på er på den utrolig late journalisten! I det siste så virker det som om de bare tråler HjemmetMortenensen sine nettsider for saker de kan skrive......oftere og oftere så ser jeg artikler på klikk.no/Dagbladet hvor de bare har "kopiert" inn en sak fra ett av deres internett forum! Om ikke DiB så i oppussingsforum osv. En kamerat av meg er utrolig flink til å pusse opp og legger også bilder ut på diskusjonsforumet. Dagbladet lager en stor artikkel med hans sine bilder og beskrivelsen av arbeidet utført kopiert rett fra han sine innlegg! De siterer han ved brukernavnet hans.... Utrolig latskap! Hva med å kvalitetssikre artikkelen ved å intervjue han og ta deres egne bilder? Dette er toppen av latskap og udugelig journalist arbeid! Ett minimum bør være at de kontakter brukerne mener nå jeg! Siden når ble det slik at en journalist kan bare surfe internett for saker og slippe å gjøre noe reelt arbeid selv? Er det bare jeg som syns dette er helt håpløst????
NormaJean Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Forøvrig er overskriften: Leserne røper sine pinligste historier fra fødselen!!! De gir inntrykk av at dette er historier dere har sendt inn, at dette er basert på "frivillighet" Syns overskriften bør være: Trålet internett og se hva jeg fant...... Jeg er forøvrig klar over betingelsene for bruk av DiB, men syns fortatt at dette er tullete....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå