Gå til innhold

Hvordan får jeg bildene fra kameraet inn på pc`en? Noen som gidd og hjelpe meg litt? :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet jeg er grønn. Men var alltid samboeren som gjorde dette. Så jeg gadd liksom aldri og sitte meg inn i det :/..

Nå er det over og vi er ikke akkurat venner om dagene så.. hva gjør jeg? Har sett at exen brukte en blå boks med ledning. Denne har jeg. Men det lille minnekortet passer ikke inn i der?! Er det noe annet jeg trenger? må være no som mangler. Noen som vet?

Takker på forhånd til de som orker og prøve og forklare meg dette;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minnekortet lar du være i kameraet og det skal finnes en ledning som har en større del på den ene siden som skal inn i pc og en lik men mindre som skal inn i kameraet. Når du har plugget det inn så kan det komme opp på dataen,men hos noen må man slå på kameraet. etter det så sier dataen hva du skal gjøre. Hvis det er samme maskin som før så ligger programmet inne hvis ikke så får du nok ett alternativ å laste ned programmen. Det er også mulig du har en cd som fulgte kamerat med nedlasting av programmet på.

 

Lykke til og les hva pc forteller deg så finner du nok ut av det :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre det på to måter.

I front av PC'en min har jeg mulighet til å sette inn minnekort, da kan jeg gjøre det.

Ellers så kan jeg bruke en ledning fra kameraet til PC'en. Den settes inn i USB-porten, og så er det en "liten USB" inn i kameraet.

Litt dårlig forklart :)

Men når jeg enten har koblet til via ledning eller satt inn minnekort, så kommer automatisk opp en veiviser som du bare kan følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn ledning har ikke jeg.. men hvorfor brukte samboeren min denne blå boksen da? som har en ledning som gikk inn i pc`en? Han tok ut minnkortet. koblet ikke kameraet til.. Søren og.. men takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...