Gå til innhold

Jeg er ikke en liten dame......

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og kommer aldri til å bli det.

Jeg er en av de jentene som rett og slett er bygd stor fra naturens side. Jeg er høy som en mann - jeg er 1,80. Jeg har benbygning som en kvinne - men jeg er bygd kraftig og bred og med god muskulatur. Men like fullt en fullgod kvinnefigur - jeg er bare stor i meg selv. Hvor mye jeg enn trener og slanker meg så kommer jeg aldri til å se tynn eller liten og nett ut. Jeg er en str. 44/46. Men jeg er ikke overvektig eller feit. Kunne sett mer stram ut, menmen.

Jeg har blitt nødt til å godta at jeg er stor - og gudene skal vite at jeg sleit i tenårene som den store guttene ikke vile ha pga. størrelsen. Jeg har det bra nå, med en god mann. Men det var en vei å gå.

Så: Dere som sliter med kroppen deres: Sett en strek og bestem deg for å like den du er. Bare bestem deg. Urealistiske drømmer skjer ikke - du er den du er, så hvorfor plage seg selv? Uansett hva du gjør, blir du ikke bedre enn det du er skapt til - og bestemmer du deg for å utnytte den tanken, så er veien til et godt liv kortere enn du tror. "Be the best you can be" er sannelig ikke så dumt.

Man kan kun ta beslutninger i øyeblikket - basert på hele livet og de erfaringene man har gjort seg. Ikke heng fast i gammel dritt - det var den beste beslutningen du kunne ta den gang da. Kanskje kommer du til å tenke tilbake på ting du i fremtiden skulle ønske hadde vært besluttet annerledes - men hva kan du gjøre med det? Ingenting.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...