Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Da tenker jeg i butikk og ikke nettbutikk type nøstebarn etc.. Har ullbodyer, men må jo ha noe nedentil på babyen som kommer innen en treukers tid. Og sånne heldresser, vet janus og cubus har - hva anbefales? Tror det kun blir ull første tida, har en forkjærlighet for ull, har brukt det mye på jenta vår, men hun var født i august, så hadde ikke bruk for det da hun var nyfødt. Ellers.. funker ull-longser for babyer?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Barnas Hus har en del fra Lille Lam.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Nøstebarn er best på ull, og de har jo butikker, så om du bor ikke så langt unna kan du jo stikke innom. De har godt utvalg, og jeg skjønner ikke hvorfor du ikke vil bestille fra nettet. ellers har MP noen i ull med bommull inni, se selges på Babayshop, Barnas Hus etc. Ull-longser er ok, men ville ikke hatt det på nyfødt. Bedre når barnet er litt større. Nøstebarn har kjempefine ulldresser og ullpysjamaer. Verdt hver krone synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 de har en del joha ulldrakter på barnashus, babyshop, sparkjøp.. nøstebarn har også butikker, ikke bare nettbutikk.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Nøstebarn har også butikker. Ull body og ull strømpebukse holder inne. Janus, reflex, sparkjøp etc har ull dresser som er greie å trekke over undertøyet når dere skal ut.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Vet nøstebarn har butikker, men de ligger ikke i nord-norge akkurat. Pluss at jeg syns det er litt dyrt og jeg vet om de. Var ute etter utvalg/ merker jeg ikke visste om. Eller no'. Har litt stramt budsjett nå, har handlet det meste vi trenger til babyen. Takker for svar... HI
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Kjøp ullstrømpebukser fra Janus og Joha. Mye mer praktisk enn sparkebukse og mye rimeligere da ullsparkebuksene koster litt (iallefall de fra Lille Lam og Nøstebarn) Min baby bodde i ullbody og ullstrømpebukse de første månedene når vi var inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå