Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Når jeg er ute på byen og møter menn som prøver å sjekke meg opp pleier jeg å fortelle dem at jeg jobber som trailersjåfør og at jeg har ekstrajobb på bingo'n når jeg ikke er ute på landeveien. Pussig hvor mange som takker for seg og går videre til neste "offer". Menn er med andre ord ikke så mye bedre enn oss når det gjelder fordommer. De som fortsatt er interessert i å by meg på en drink får gjerne gjøre det
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Der klarte du å putte trailersjåfører og bingovertinner i båsen TRASH også. Gratulerer, du må være stolt over deg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Gratulerer? Jeg trenger da ingen gratulasjoner for det kjære deg! Trailertrash og bingotrash er jo helt vanlige begreper. Men jo jeg er stolt av meg selv fordi jeg er så vittig!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Neste gang kan du prøve og si at du er førsteamanuensis i historie, og forbereder deg til å bli professor! Og sjekke om det er noen forskjell i reaksjonen. Trolig stikker de av da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå