Gjest Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Elsker å bake. Men nå er jeg så kvalm på kaka jeg bakte i helga at jeg føler meg uvel. Allikevel ligger det et kakestykke foran meg som roper littegranne på meg. Det er jo enda søndag så har jo lov å spise det, men burde ikke siden jeg skal ned i vekt til juni. Æsj...
Gjest Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hvis du slanker deg så har du vel strengt tatt ikke lov selv om det er søndag... ;-) Spis og kos deg du!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå