Gå til innhold

Hvis Maria Amelie må tilbake til RUssland...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir det for henne da?

Lander hun på en flyplass og lurer på hvor hun skal dra hen? Uten et sted å sove, penger eller jobb? Ingen venner og familie?

Eller er det et "opplegg" for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mer opplegg for henne enn andre som sendes ut. Dvs ikke noe opplegg. Hadde foreldrene hennes fulgt sitt vedtak og reist kunne de tatt imot henne.

Skrevet

Ingen opplegg, slik er det for alle. Men hun og alle andre som oppholder seg ulovlig gjør en kjempestor bjørnetjeneste for seg selv når de ikke reiser ut frivillig og må bli transportert- da er det ikke nødvendigvis like enkelt å komme inn igjen!

Skrevet

Ja, det er jo ikke den norske statens "feil" at hun lærte seg norsk, tok utdannelse og fikk venner og kjæreste her. Og til og med ble Årets nordmann!

Men jeg synes det burde stå klar en bil og kjøre henne til et hotellrom, eller lignende. Så hun ikke risikerer å måtte sove ute fordi det ikke er noen busser osv..

Skrevet

Takket være Maria Amelie får vi øynene opp for hvor "human" politikk vi har her i landet!

Sånn har vi behandlet utallige uskyldige mennesker. Nå har de tatt ei som har ben i nesa, og nå skal hennes ressurser også brukes mot henne!

Jeg vil ikke ha en regjering som ikke forandrer politikk overfor alle dem som har vært tvunget til å leve papirløst og ulovlig her i landet, men som ønsker å bli og få være norske.

Jeg har gitt min stemme til SV, men nå er det slutt på det siden de bare prater og ikke handler når de sitter i regjering!

Nå ser vi hva regjeringen gjør, og jeg vil ikke være med på det!!!

Skrevet

Når du er tolv har du ikke noe eget valg når foreldrene dine rømmer et land!

Hun har vist seg å være sterk, tøff og intelligent. Vi trenger flere sånne her i landet!

Håper inderlig hun får bli!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...