Gå til innhold

Dilla på noe??


helene0: jan09+jun11

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste fått skikkelig dilla på donuts.. Har aldri likt det før, bare syntes det er veldig fett og ekkelt. Men nå derimot.. haha.. kan ikke vente med å komme ut av butikken nesten før jeg stapper munnen full... synes alle er gode, men her om dagen var jeg på MEGA og kjøpte noen fine små, og til min store overraskelse og begeistring var det sjokoladefyll i de! Blir helt flau over meg selv jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe artig med diller. jeg har bare generelt dilla på MAT...huff, er et matvrak altså! Jeg håper jeg får ammet, slik at jeg blir kvitt noen av disse kiloene som garantert legger seg her og der pga monstermatlysten min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut men jeg har fått dilla på IKEA-pølser. De til 5 kr. Kjører ofte innom på vei til og fra jobb. Begynner å bli litt pinlig, for tror de ansatte kjenner meg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen direkte dilla denne gangen, men fyser veldig på godteri hele tida... Prøver å være litt mer fornuftig framover nå. Har siden før jul spist litt godteri stort sett hver dag... Greit å la være å spise godteri HVER dag, får holde i helgene. Ellers spiser jeg som ellers, ikke noe ekstra fokus på ekstra sunn mat eller noe, men tar ekstra vitaminer. Er vegetarianer, så spiser i utgangspunktet mye grønnsaker og frukt fra før, men må passe på litt ekstra vitaminer nå så jeg ikke blir slapp og energiløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melk! og litt sånne store smågodt jordbær med sukker utenpå. Men de er alltid tom når jeg er på kiosken for å kjøpe, så har ikke blitt så alt for mye av det.

 

Forøvrig ingen diller, og er mindre sulten enn normalt. Men når bebisen er ute og ammingen er igang, da blir man sulten da! Det er en myte at det er lettere å gå ned i vekt da. Trodde ikke det var mulig å være så fysen som jeg var da jeg ammet førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melk og appelsiner! Melkelysten forsvinner dessverre i det øyeblikk knøttet er ute, det vet jeg fra de forrige gangene. Heldigvis har jeg helt avsmak for koffein....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...