Gjest splætt Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Var varm og sliten i går, men fikk ikke målt. Bedre form i dag, og kjentes ikke så varm ut. Målte nå til 37,9, er han da klar for barnehage sånn formelt sett? 3 år. Har hatt diaretendens i dag, så jeg tenker egentlig at vi bør bli hjemme uansett. Men når er det faktisk diare? Har hatt avføring tre ganger i dag, to ganger lys og myk, og en gang helt løs.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Jeg ville nok holdt han hjemme en dag. Hvor målte dere temperaturen? Legen min sier temp på 37,8-37,9> målt i øret er feber.
Gjest splætt Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Jeg målte rektalt, det pleier å være presist. Jeg lander nok på en hjemmedag, men jeg liker ikke disse gråsonene (ikke at jeg vil ha ungen sykere da;)
Mille** Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 For meg er det ikke noe å lure på en gang, hadde blitt hjemmedag her hos oss. Han har både feber og løs mage. God bedring!
Maia&Mathias <3 Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Hvis han har 37,9 i temp om kvelden er ikke dette sett på som feber siden d er på slutten av dagen. Hvis d derimot er på morgenen har han feber. Jeg hadde holdt han hjemme dagen etter pga magen, Diare er ENORMT smittsomt! God bedring til poden! PS; Jobber selv i barnehage og vi har en policy på at vi anmoder foreldrene å holde barna hjemme i 48 timer etter at symptomene på omgangssyke har gitt seg. Dette er fordi vi har hatt omgangssyka i barnehagen fram og tilbake helt fra november.
Gjest splætt Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Takk for svar. Smittefaren er helt klart viktig. I tillegg er han sliten for tida, så jeg tror tempen og formen får spille en stor rolle. Tenker vi tar kose/kjede-seg dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå