Gå til innhold

Forumdebattene og artiklene til Klikk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere over at det vi diskuterer her inne blir brukt i artiklene til Klikk?

Jeg tenker aldri over det,og kan godt finne på å skrive alt fra totalt ærlig sannhet til av og til litt mer provoserende svar/spørsmål.

Men jeg er ikke slem da hehe,så jeg er jo ikke redd for å få ting på "trykk"

Hva tenker/mener dere andrè?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det suger, men de har vel ikke mulighet for å få ordentlige journalister til å produsere skiten sin. Klikk sine artikler er gjennomgående så dårlige at enhver med skamvett vil finne en annen jobb for ikke å havne på polstra celle.

Skrevet

Det jeg syns er verre er at dagbladet.no låner disse artiklene så enda flere kan få se hva vi skriver.

Plutselig en dag ser man sine egen ord på framsida av db.no lissom..

Skrevet

Er jeg rar som fikk lyst til å føde igjen etter å ha lest denne artikkelen? ;-)

Skrevet

Det var db.no jeg tenkte på ja. Vi har sikkert godtatt dette i vilkårene man bare aldri leser.

Artikkelen er jo morsom da,og tråden her inne er jo enda gildere,men veldig rart å se det på vg.

Men,jeg vet ikke helt om jeg liker det:-(

 

Og ja,velsignet med to- du er veldig rar hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...