Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Gått med modningsrier nesten konstant siden torsdag kveld.. Og har hatt skikkelig mens-smerter siden jeg våkna etter en liten lur rundt halv tre. Nå begynner jeg virkelig å lure på om noe kommer til å skje snart.. Men smertene sitter mest nederst i magen da, og korsryggen, som sagt, kjennes skikkelig ut som om jeg skal få mensen.. Men kan vel være att det bare er modning og ikke sant..? Håper virelig ikke han har tenkt til å komme i natt, har altfor mange planer til uka, og jeg er absolutt ikke klar for att han skal komme ennå.. Men kommer'n så kommer'n! =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Ikke for å ta motet fra deg, men jeg gikk med kraftige maserier i 3 døgn. Var overhode ikke noe som skjedde med åpeningen som fortsatt var snaue 2 cm slik den hadde vært i flere uker. Ble til slutt satt i gang. Helt umulig å si, altså ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 jeg gikk med maserier i 2 uker(!) fikk hverken sove, gå, eller sitte i 2 jævla uker. Aldri vært så sliten før i hele mitt liv. De kom å gikk med timer i mellom. Den siste uken før de tok vannet for meg da var riene av og på hver 30 minutt og de var sterke. Jeg vet ikke hvooor mange ganger jeg var på sykehuset. Gikk vel med 3 cm åpning og avflatet mormunn i 4 dager før sykehuset gjorde noe for å få fødselen i gang, jeg var nemlig ikke mer en 37+4 dager på vei da en reddende engel bestemte at nå fikk det være nok! Jeg hadde null krefter til fødselen og det endte med vakum og en 3.grads rift. Jeg var i tilegg førstegangsfødene. Det er ikke godt å si når fødselen starter. Håper du inderlig ikke er like uheldig som meg. Denne fødselsopplevelsen unner jeg ingen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå