Tante Blås Squaw Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Ja, jeg ble inspirert av tråden der en eller annen anonym fotsopp mente en hel masse om sånne som oss. Så hvordan er vi? Jeg er for eksempel.... trebarnsmamma lykkelig gift spiser ikke kjøtt elsker høye hæler har svart hår med røde striper er 32 år driver med yoga scrapper hører på Tori Amos, Queen Adreena mm stemmer ikke Frp nærsynt har godt forhold til svigers ønsker meg rottweiler, hest og skilpadde elsker tatoveringer På min vogn står det Isabella Fiona - så neste gang en av dere damer ser meg trillende rundt på mitt avkom, er det bare å si hei ;o)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 På mitt skilt sto det Yja Emmelin.. og så er jeg: 32 år glad i metal mangebarnsmamma digger høye hæler hjemmekjær foreløpig uten høyere utdanning i besittelse av tatoveringer, både store og små har piercing i nese og tunge elsker filmer hekta på den gule fredagsmixposen....:/
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Ja men da oppfyller dere alle kriteriene for White-trash. Gratulerer. Regner med ingen av dere har jobb heller. Flott for dere av NAV sponser spesialbestillte vognskilt. Hilsen Hi i den andre tråden
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Tja. i motsetning til deg er vi iallfall ikke anonyme da Beklager å måtte skuffe deg, mangler nok et par ting på å være fullblods White-trash, ikke bor jeg i husvogn, og ikke har jeg arbeidssky latsabb av en mann med helsetrøye heller..mannen jobber mye, og mini er 5 måneder, så igjen, sorry for det. Skiltet mitt betalte jeg selv
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Jeg er ingen fan av vognskilt, men det er mannen min gitt! Skiltet var stolt på vogna når han kom og hentet oss på sykehuset (vi bodde så nært at vi gikk hjem..) og jeg hadde ingenting jeg skulle sagt... Mennene må jo også få bestemme noen ting ikke sant??
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har svart hår med grønne striper, jeg har tattoveringer, tre rottweilere og ei ku. Jeg røyker og er blekfet, jeg har Volvo 240 med flammelakkering og wunderbaum. På vogskiltet mitt står det Shrek-Leander. Bare å si halla når dere ser meg. Og kall meg jaffal ikke harry!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 18.04: Hehe, noen er stolt pappa? Sånt liker man å høre. Nå er Bøllefrøken her så stor at hun ikke bruker vogn, så skiltet henger på døra itl rommet hennes. (som fortsatt ikke er i en husvogn):
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2011 #10 Skrevet 16. januar 2011 Ikke vet jeg, men du virker i alle fall trivelig.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Oh yes!!! Hiver meg på denne etbarns mor til nydelige Vilde har en fantastisk kjæreste (lucky me) har høyere utdanning og er personlig trener Piercing og tatovering Elsker å trene, men fortsatt svak for en god rødvin og overflod av karamellsjokolade Kan lese en bok halve natta, bare fordi den er så utrolig spennende Kan skifte dekk, men later som om jeg ikke kan for da slipper jeg Setter pris på enkle gleder Er det ikke flott med andre som kan sette deg i bås, på bakgrunn av en enkelt ting som vognskilt? Rene statsviteren jo
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 Dæven, Hjemmetråkkende Squaw. Deg skal jeg holde utkikk etter:). Bor jo i Fredrikstad jeg også, så det er ikke umulig at jeg hilser på deg en dag.Spiser forresten ikke kjøtt jeg heller.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #13 Skrevet 16. januar 2011 Nei, kanskje ikke husvogn, men et gammelt hus dere leier av en onkel... Tviler på dere kommer på førstesiden i "Vi i Villa" med det første
Pengetreet Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 Hm, skårer sikkert høyt på whitetrash lista jeg og da: Alenemor. Lever på NAV. Leier leilighet. Kjøper bare brukte møbler.. Spirituell. Healer. Skriver bachelor oppgave om motstand mot endringsprosesser i arbeidslivet. Drømmer om hus på landet med stor hage. Ønsker å bli fosterhjem. Planer om videreutdannelse innen coaching Venter på drømmemannen.... En steinerskolelærer hadde vært midt i blinken :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #15 Skrevet 16. januar 2011 Artig tråd! Jeg er... - Mamma til tre barn, en gutt og to jenter - Fysioterapeut - Har kort bob- frisyre og er naturlig blond - Har fem tatoveringer - Kjører Mitsubishi ASX - Er 29 år - Trives best i olabukser og singlet, men elsker å pynte meg når anledningen byr seg! Det er da meg!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #16 Skrevet 16. januar 2011 Hvorfor i ALL VERDEN mener du at en Steinerskolelærer er drømmemannen???? Hilsen en tidligere Steinerskoleelev.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. januar 2011 #17 Skrevet 16. januar 2011 Desverre, du får prøve igjen. Har ikke noe stort behov for å havne på førstesiden av noe som helst jeg da.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #18 Skrevet 16. januar 2011 På navnskiltet står det Herman Olai Jeg er 25 år Jobber som sykepleier på et psykiatrisk sykehus og holder for tiden på med videreutdanning innenfor psykiatri Er single Bor i en kjøpt leiligget på 80kvm ca Eier ikke bil Vi lever organisk Spiser ikke rødt kjøtt men har ingen ting i mot fisk og fugl. Trener reglemessig Hobbykunster Elsker musikk Bruker mye tid på sjel og kropp
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Nå må du ikke blande begreper her. Trailer trash er ikke det samme som white trash,
Pengetreet Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 Jo fordi jeg har mye til felles med grunnverdiene til R. Steiner og liker litt "alternative" menn, men de er det ikke mange av desverre.... Glemte å skrive at jeg er vegetarianer på lista
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #21 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har også mye til felles med grunnverdiene til Rudolf Steiner. Liker også best alternative menn, men etter 12 år ved Steinerskolen ville jeg nok heller valgt å være singel for alltid enn å måtte gå til sengs med en alltid svetteluktende og lettere anemisk Steinerskolelærer. Og jeg har møtt MANGE. Grøss og atter grøss.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #23 Skrevet 16. januar 2011 Kjære 18:00 - var det meninga at jeg skulle bli fornærma nå? ;o)
Tante Blås Squaw Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #24 Skrevet 16. januar 2011 18:09 - hahaha! :oD Moro!
Tante Blås Squaw Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #25 Skrevet 16. januar 2011 Barnevognsskiltmafian ftw! http://www.facebook.com/home.php?sk=group_192505864093394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå