Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Hva synes dere om dette? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50087072 Så på en annen tråd at ikea møbler er harry, Er det det?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Om du liker det, er det vel det som betyr noe
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Ikke alle bryr seg om produsent og pris- er vel helst de som er dyre i drift som syns slikt er harry?? Et helt plain Ikea bord kan bli noe helt for seg selv med litt maling og evnt noen pyntelister på sidene:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jeg syns det er fint og har vurdert det mange ganger selv. Men ender alltid opp med å la være fordi det er så utrolig upraktisk med glassbord og barn. Så jeg trenger fortsatt stuebord=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Synes det var veldig fint, men veldig upraktisk med glassplater visst du har barn.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 At ikea møbler er harry, tror jeg er noe som henger igjen etter den tiden da alt fra ikea var billig og hadde kvalitet der etter! Kjøp det du liker, og ikke tenk på hva andre ikke liker. Tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle hadde samme smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå