Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Dette har vært en ordentlig utskeielsesdag, har spist 4 rundstykker, fem stk hjemmelaget pizza og boller...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Tilsammen 3 små brødskiver, 1 banan, 1 appelsin og ca 10 engelsk konfekt og en gulrot.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Salat med egg, ost og skinke. Og stekt kjøttdeig m/brokkoli og grønn paprika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå