Hufsla Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 min kollega har slått feil mønsterkode for mange ganger! Hun får beskjed om å gå inn på googlekonto for å låse opp, men hun sier hun ikke har det... Må man ha det for å bruke market?
Frøken Lakenskrekk Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror man trenger det for å bruke det ja.. jeg mener jeg måtte ordne meg en google-konto (gmail-konto)for å bruke marked, på xperia x10 mini.. Litt uskikker, for jeg fikk en kompis til å gjøre det for meg siden jeg var helt grønn på det..
Hufsla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2011 da har hun sannsynligvis en, siden hun kan bruke market da:-) Det hjelper :-) Takk for svar!
It's all about me Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Trenger google-konto for å bruke kalenderen også....
Hufsla Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2011 jeg vet ikke om hun bruker den, men satser på at det ordner seg. Utrolig dårlig patent at den låser seg totalt, mange kan jo finne på å leke seg med den, både barn, fulle folk og venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå