Gå til innhold

Tights er ikke bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her der det ble sagt at man ikke kan bruke tights som bukser. Hvorfor ikke? Om de ikke er gjennomsiktige da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi det er stygt som juling.

Skrevet

Fordi det er harry. Leste du ikke den andre tråden. Tights er ikke bukser, det er mer i strømpebuksekategorien og passer best til lange topper. Punktum!

Skrevet

Tights er jo veldig stramme og overlater lite til fantasien. Så i mitt tilfelle bruker jeg kun tights til tunikaer, så min bakdel blir skjult :P

Kommer vel litt an på kropps fasongen. Enkelte burde altså ikke bruke tights og vise frem rompa si.

Skrevet

Tights er fint med en topp som dekker rompa. Er toppen kortere enn det er det ikke fint, uansett hvor fin kropp man har

Skrevet

tights er et alternativ til strømebukse......Men så er den jo som regel litt tykkere, så da kan man tillate seg en litt kortere topp enn en kjole....

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Men hva da med buksetightsene som har kommet? Eneste forskjellen mellom de og skinnyjeans er jo strikk i livet og ikke glidlås!?

Dette må da være unntaket?

Skrevet

Men det er jo ikke fint! Er rett å slett blodharry

Skrevet

Synest syltynne som presser på seg dongribukser i den minste størrelsen som finst er KVALMENDES.

Skrevet

Man kan bruke det om det ikke er gjennomsiktig, men jeg synes ikke det er spesielt fint.

Når en topp/tunika/singlet ol dekker rumpen, så blir det noe annet!

Jeg elsker selv å gå i tighst, spesielt nå som jeg er gravid. Men da må det være en overdel som er så lang at ikke rumpa stikker ut, da er det rart!

Skrevet

La nå folk gå i hva de vil.....djeeez!

Skrevet

Tights er veldig simpelt og kjedelig etter min mening (og de fargerike og glitrende er litt volsomme og fortsatt ikke pene). Jeg bruker tights når jeg har overdeler som er pene og fine og se på for å roe det ned litt. Overdelene dekker selvsagt rumpen. Tights er en mellomting mellom strømpebukse og bukse men nærmest en strømpebukse.

Det finnes jo tights bukser som ser ut som jeans med lomme og knapper. Jeg syntes disse ser utrolig billige ut (ikke personene men buksene). Jeg har kjøpt et par men bruker de ikke, ser ikke helt hva jeg kan bruke disse til egentlig.

Tykke folk burde styre unna stramme klær uansett syntes jeg. Mye finere med andre klær.

Skrevet

Tykke folk kan fint å i tights og tunika. Bedre det enn trange jeans der magefettet tyter ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...