Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Jeg og sambo krangler hver dag stort sett, stort sett filleting, men ingen gir seg-for stolt! Han har 3 barn(2 forskjellige mødre) fra før og vi har et sammen. Jeg har enda vanskelig for å godta at han faktisk har 3 barn fra før og at de 2 mødrene gjør dagene våre sure(barnevernet er i kontakt med begge mødrene-veldig vanskelig! ).... Angrer ofte på at jeg fikk barn med HAN, men det er jo ikke å gjøre noe med...dette er altså det som ligger i grunnen å ulmer hos MEG.. vet ikke hva jeg skal gjøre...;( Jeg er ung, 21 år...føler jeg er låst fast plutselig i en familie som ikke funker...sukk...noen tips?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 du må ta et oppgjør med deg selv.godta at han har de barna, og ikke bruk ungene eller mødrene i dine krangler. det er du som har en jobb med deg selv. og at du ikke skulle fått barn med han , ja det har du helt rett, i før du er ikke klar for å ta denne situasjonen alvorlig nok. så ta deg selv i nakken, slutt med alt det tullet........
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Du tok valget helt selv når du valgte han og i tillegg fikk barn med han. Du får bare leve med det for din unge vil alltid ha mange halvsøsken med mange mødre og bryter du ut og får unger med en eller to nye menn har dere det virkelig gøy.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Du er ikke interessert i ham du vil bare ha en funksjonell familie. Jeg hadde forlatt han, altfor tungvindt og når du ikke en gang er ordentlig glad i han......ikke kast bort tia di!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 jeg er glad i han, men synes det er så vanskelig alt:( vet jeg har valgt det selv... men han har så innmari mye baggasje..hannes fortid også..ikke bare barna og ungene..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 kanskje få hjelp hos sånn familieterapi greier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå