Gå til innhold

I uke 35 og begynte dagen med å spy....også

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg skjelven i hele kroppen. Armene mine skjelver og jeg er "rar" i hele kroppen. Akkurat som om blodsukkeret mitt er på bånn, eller at jeg har drukket 5 kopper kaffe på under en time. Er dette starten på fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden du (ikke legevakta). Få veiledning der. Koster ikke så mye med en telefon.

Lykke til med fødsel.

Skrevet

det tror eg ikke er starten på en fødsel. men alle opplever starten på en fødsel ulikt. ville tatt en tlf til enten føden eller legevakt. bare for å høre hva som skjer å hva du skal gjøre.

Skrevet

En liten oppdat.

Det var svangerskapsforgiftning!

Skal inn i morgen tidlig å ta keisersnitt!!!

FOR EN DAG!

Skrevet

Så bra at du ringte føden/legen/legevakten :)

Skrevet

oi sann, masse lykke til!!!

Skrevet

Takk. Det trenger jeg.

Og med dette vil jeg si til alle som føler at det er noe galt : RING FØDEN SÅ FORT DU KJENNER AT NOE ER GALT! Dette har jeg iallefall lært i dag :)

Skrevet

Såpass ja.

Lykke til.

Skrevet

Skal du inn i morgen å ta keisersnitt?! Har du svangerskapsforgiftning hadde du blitt innlagt og tatt hastesnitt på i dag. Høres ut som du skryter på deg litt action her!

Skrevet

Neida. Skryter ikke på meg noen ting her jeg. Har fått med bt-måler hjem, og fått beskjed om å ligge i ro og faste frem til klokken 7 i morgen tidlig. Da skal jeg inn og snittes opp :)) Har vært inne på observasjon i noen timer, og bt mitt er stabilt, derfor jeg fikk dra hjem og faste over natten. Bor 5 minutter fra sykehuset også, så det tar ikke lange tiden om det skulle skje noe.

Da er eldstemann levert hos svigermor, så skal jeg legge meg med en kopp te og prøve å roe nervene til i morgen :S

Skrevet

Lykke lykke til! :)

er ikke alltid det blir haste ks for da om en får svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Tusen tusen takk :)

Grugleder meg.... Er jo veldig tidlig, men babyen i magen er estimert til 2700g, så det går nok kjempefint :)

Skrevet

Jeg tok hastesnitt i uke 35+5 pga morkakeløsning. Gutten min var nesten 3 kg og 47 cm. Han var litt umoden da, og måtte ligge i "laderen" et døgn. Det er gjerne slik at de sliter litt med å ta puppen når de blir født i uke 35-36. Min ble matet med melk som jeg pumpet, men måtte ha sonde av og til pga at han la dårlig på seg. Var på sykehuset i 10 dager til han begynte å legge på seg tilfredstillende og tok puppen. Var litt styr med å ta puppen, men glad jeg ikke gav opp :)

De er veeeldig trøtte og sover hele tiden når de er født så tidlig, de trenger litt tid.

Jeg hadde et kjempefint hastesnitt, og en fin fødselsopplevelse, selv om det ikke ble slik jeg hadde tenkt. Men det blir jo skjelden det. Ikke hadde jeg fått pakka bagen heller, men mannen min var flink og tok med seg både kjoler og bikini og alt annet man trenger på sykehuset, hahaha!

Nå er tassen min 7 mnd og en 9 kg tung klump. Kjempedeilig :)

Nå må du hvile deg og prøve og sove i natt, det blir lenge til neste gang, det kan jeg love deg. Du må ha masse lykke til, det går så fint.

Nå skal du få treffe lille gullet ditt allerede i morgen :))

Skrevet

For et flott innlegg, søte deg!

Så godt at alt har gått bra med dere :) Det gir meg håp for morgendagen :)

Ler litt av mannen din. Bikini og kjoler er viktig på sykehuset :) Men godt forsøk da, må jeg si.

Jeg håper matingen går som det skal. Har hatt melk siden uke 27, så jeg har iallefall, men det er kanskje verre med sugeevnen, men vi kan jo håpe :)

Tusentakk for flott oppmuntring. Det satte jeg stooooooooooor pris på!!!

Skrevet

Jeg ville ikke drukket kaffe vis jeg kasta opp!!

Skrevet

Kaffe? Hæ? Hva prater du om?

Skrevet

Lykke til imorgen, det går nok kjempebra! Så fint at du ringte føden, og at du får hjelp:-)

Min gutt er født 25 dager for tidlig, og det jeg husker ang ammingen, var som en annen nevnte at han var så utrolig trøtt. Orket knapt å suge fire-fem ganger før han sovnet igjen, hehe;-) Men det gikk seg til det også, og jeg ammet til han var 19 mnd;-)

Lykke lykke til, litt spennende også da, selv om det ikke var sånn du hadde sett det for deg:-)

Skrevet

Lykke til i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...