Gå til innhold

Har noen lyst å være min ketolysepartner? :-) Skal ned ca. 30 kg.


Gjest

Anbefalte innlegg

Det hadde vært fint å ha noen i samme vektklasse å følge gjennom denne perioden. Kanskje kan vi være til støtte og inspirasjon for hverandre? Jeg er allerede aktiv på DiB, men under et annet nick, siden jeg ikke har så lyst at "alle" skal kjenne igjen meg som slanker.

 

Jeg begynte på kuren på tirsdag.

 

Jeg er 35 år gammel, har ett barn på 2,5 år.

 

Startvekt: 110,8 kg

Høyde: 173 cm

BMI: 37

 

Heng deg på da vel!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne være din ketolysepartner!!

 

Jeg begynte på kuren 2. Jan og dette er mitt første og forhåpentligvis siste forsøk å slanke meg ved ketolyse/lavkarb.

 

Startvekt: 105,1, har gått ned 3,3 kg på 2 uker.

 

Skal ned 30 kg jeg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så hyggelig da! :-) Jeg slettet hele profilen min, så jeg måtte registrere meg på nytt da jeg så at jeg hadde fått svar. Fikk kalde føtter et øyeblikk. :-O

 

Kjempebra vektnedgang! Jeg har min første veiedag i morgen. Vet at jeg har gått ned, men så gikk jeg opp litt i forbindelse med at jeg har fått mensen. Blæh! Har fått sånn supermensen, som visstnok er vanlig ved lavkarbokosthold, men herlighet så irriterende da! :-(

 

Hva slags opplegg er det du kjører, og har du prøvd dette før?

 

Ha en fin kveld! c",)

 

PS! Hvis noen flere "tungvektere" har lyst å følge oss, så må dere gjerne det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte også på Ketolyse i går! Håper jeg har tatt av 10-15 kilo innen sommeren står for døren! Er en skikkelig søtmums og elsker alt som er søtt så utfordringen min blir og styre unna dette.

 

Til frokost i dag har jeg spist dette:

Eggerøre

Bacon

6-7 skiver agurk

noen skiver ørret

 

Forresten hvor mange egg bruker dere til en porsjon eggerøre? Brukte 4 egg til frokosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ketolysekuren og det er min første gang på dette opplegget. Jeg synes det er kjempespennende å følge en helt ny "revolusjon" og tankegang innen slanking og kosthold. Jeg har gått på utallige grete roede og libra kurs men har typisk gått ned 10 kg ved å sulte meg og kun drømt om sjokolade. Nå spiser jeg meg god og mett og søtsuget mitt er helt borte!! Har og kommet meg over de første ukene som var tunge med lite energi og forferdelige hodepiner. Nå strutter jeg av energi.

 

Blir spennende å følge tungvekterene fremover.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! :-)

 

Jeg har gått ned akkurat 3 kilo på en uke! Det kan man da være fornøyd med, eller hur? :-) 107,8 i dag altså.

 

1881, velkommen i klubben! Jeg spiser ikke så mye eggerøre, men husk at ett egg inneholder 0,8-0,9 g karbo. Uansett er det jo totalen som teller i løpet av dagen :-)

 

Jeg har laget meg et brød som jeg syns smaker ganske godt. Google Lollypopbrødet, så får dere selv se. :) Ett brød holder en hel uke og mitt inneholdt 3,4 g karbo pr. 100 g, så man kan unne seg litt. Syns det er veldig greit å ha med seg på jobben, for jeg har ikke orket å utbasunere at jeg slanker meg der akkurat.

 

Har sluppet unna hodepinen din, Bompi:), men som du sier... ikke noe søtsug til tross for tidenes mensen.

 

Off to dinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse med 3 kg på en uke, fantastisk!!!

 

Jeg har og fått tidenes mens, så det kan godt stemme at det har noe med ketolysen å gjøre.

 

Jeg lagte og et brød som var ganske godt, men savner faktisk ikke brød så jeg holder meg borte fra det enn så lenge. Jeg synes egg og bacon til frokost er stas:)

 

Jeg spiser 1 egg med ost og 2-3 slicer med bacon så jeg syntes eggerøre av 4 egg hørtes forferdelig mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har redusert eggerøren ned til 3 egg og deler den nesten 2 like deler og har på bacon og litt salat ved!

 

I dag har jeg spist en deilig brokkoli og blomkål grateng med masse smeltet ost, det var supergodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært så lite sulten som det jeg er nå! :)

 

Tips of the day: Fribol halsdrops, vingummi og sukkertøy ineholder null karbohydrater. Dyrt, men godt. Før har jeg vært storforbruker av Fisherman (nærmest avhengig), og det gjorde ikke godt i halsen å slutte med dem. Fribolene mine redder hverdagen :-) Apotekvare.

 

Har dere ketolyseånde, jenter (er dere jenter forresten? :-)?? Jeg har ikke merket noe til det ennå.

 

Ha en fin fredag, og kos dere med maten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne også være med :o) Startet for snart 14 dager siden (på mandag). Startvekt 96 kg, har gått ned nesten 5 kg på to uker.

 

Har forøvrig tatt av 20 kg på ketolysekuren en gang før, så vet at den funker, men det er noen år og kilo siden ;o)

 

Har også vært plaget av hodepine men det har gått over nå. Heldigvis har også det verste søthuget gitt seg og jeg har klart å stå over noen større fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du nok fett?

 

Har ikke lyst på sukker i det hele tatt, har og helt sluttet med småspising!! Jeg har seriøst hengt i kjøleskapet hele livet!!!

 

Har ikke merket noe til ketolyseånden.

 

Ha en fantastisk helg:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøver å få ned en salat i løpet av dagen, men elles går det i fete kjøttvarer som bacon og karbonader etc. Et godt tips er å kjøpe tynnribbe, skjære den opp i tynne skiver å steke dem i pannen. Supergodt og fett!! Slankekosten sin det semmen med en klatt seterrømme :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det skal jeg jammen meg prøve. :) Velkommen forresten! Så gøy at vi er flere! :o)

 

Er alltid redd for at jeg ikke får i meg nok fett, siden vi jo ikke er opplært til å spise nok fett. Det skal nok litt tillæring til det. Men jeg er i ketose (vært det siden første kvelden), så jeg tipper det funker.

 

Har ikke søtsug overhodet (det vet jeg hvordan er). Man skal selvfølgelig være litt forsiktig med sukkererstatninger, siden det kan trigge lysten på noe søtt, men for mitt vedkommende går det fint å suge på en Fribol Hals nå i vinterkulda. :)

 

Jeg har blitt glad i jukseris og blomkålmos (mange oppskrifter der ute).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det veiedag for min del og vekta stoppet opp på 98,6, ned 3,2 kg på en uke. Totalt 6,5 på tre uker!!!

 

Spist litt mørk sjokolade i helga, så jeg får vel straffen neste søndag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

OI det var bra nedgang på en uke, Bompi. GRATULERER!! :o)

 

Jeg tar også veiedag i dag, vet ikke vektnedgangen, men starter registrering fra i dag.

24/1: 91,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så flott Bompi:)!! Her har jeg ikke vært helt frisk denne uka, så det har gått litt treigt med mat og drikke. Satser på bedre dager i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten min ble ødelagt.

Kjøpte ny i dag og vekten viste 100 blank.

Litt skuffende med tanke på at jeg i forrige uke var nede på 98,6. Men får anta at vekten har gått nedover og at vektene ikke er enige.

 

en-to, lapppe sko: jeg har bestemt meg at jeg skal være fornøyd dersom jeg går ned 0,5 kg eller mer i uka. Mange små skritt mot målet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! :) Litt er bedre enn ingenting eller vektoppgang!

 

Jeg hadde to vekter før, og de viste 2 kg forskjell, selv om de sto på samme sted i huset. Venninnen min pleide å komme og veie seg hos meg, for her veide hun mindre enn hjemme osv. :) Tipper du har gått ned, jeg.

 

Veiedag for meg i dag. Har gått ned 1,2 kg siden sist tirsdag og veier 106,0 kg i dag. Total vektnedgang på tre uker: 4,8 kg. Helt greit! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...