manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Har 70000 å bruke på bil og tenkte å kjøpe 7 seter. (Vi må evt ha en bil der vi får tre barneseter i baksetet). Har vurdert chrysler voyager,men hører disse bilene har mange svakheter (?),vurderer også Caravelle da vi i tillegg har middels stor hund og må ha plass til tvillingvogn! Kloke råd mottas med takk!
snipp&snapp Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Caravelle er vel et godt valg:) Der kan dere jo sette inn flere seter om ønskelig og dere har stor baggasje plass. finnes i "vanlig" og "ekstra lang" modell
my 123 Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 jeg har en opel zafira som jeg kan bruke som syv seter ved behov,setene ligger montert og flate når de ikke er i bruk,har hatt den i 4år og store og små er kjempe fornøyd:)lykke til.og nei chrysler hadde jeg ikke godt får,greit alle biler har svakheter men denne har mange
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2011 Takk for svar! dette er skikkelig vanskelig! vi får bare fortsette å lete:)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Har den same utfordringen som deg, men i tillegg bør jeg nok ha 4-hjulstrekk siden vi bor ganske så på landet og et godt stykke til hovudvei, vurderer suzuki xl7 med 7 seter, eventuelt med 5 seter for å muligens sette inn 2 senere. Er ikke helt sikker på om det går 3 barneseter i baksete på den og det trenger vi.
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Tips:) Se på setene og test me alle barnestolene i bilen. Her er det samme problemet. Men vi har sett på mange sorter bil, og ennå ikke bestemt oss. Trenger plass til 3 barneseter og vogn. Pluss at vi 1-2ganger i året kjører langt (over 100mil) så burde ha plass til en del bagasje og må kunne trekke litt Men det vi har sett på er toyota.... der er mange valgmuligheter og er mange med ikke for ille pris Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå