Gå til innhold

Hjelp..Hvilken bil ville du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 70000 å bruke på bil og tenkte å kjøpe 7 seter.

(Vi må evt ha en bil der vi får tre barneseter i baksetet).

Har vurdert chrysler voyager,men hører disse bilene har mange svakheter (?),vurderer også Caravelle da vi i tillegg har middels stor hund og må ha plass til tvillingvogn!

Kloke råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caravelle er vel et godt valg:) Der kan dere jo sette inn flere seter om ønskelig og dere har stor baggasje plass. finnes i "vanlig" og "ekstra lang" modell

Skrevet

jeg har en opel zafira som jeg kan bruke som syv seter ved behov,setene ligger montert og flate når de ikke er i bruk,har hatt den i 4år og store og små er kjempe fornøyd:)lykke til.og nei chrysler hadde jeg ikke godt får,greit alle biler har svakheter men denne har mange

Skrevet

Takk for svar! dette er skikkelig vanskelig! vi får bare fortsette å lete:)

Skrevet

Har den same utfordringen som deg, men i tillegg bør jeg nok ha 4-hjulstrekk siden vi bor ganske så på landet og et godt stykke til hovudvei, vurderer suzuki xl7 med 7 seter, eventuelt med 5 seter for å muligens sette inn 2 senere. Er ikke helt sikker på om det går 3 barneseter i baksete på den og det trenger vi.

Skrevet

Tips:) Se på setene og test me alle barnestolene i bilen.

Her er det samme problemet. Men vi har sett på mange sorter bil, og ennå ikke bestemt oss. Trenger plass til 3 barneseter og vogn. Pluss at vi 1-2ganger i året kjører langt (over 100mil) så burde ha plass til en del bagasje og må kunne trekke litt :) Men det vi har sett på er toyota.... der er mange valgmuligheter og er mange med ikke for ille pris :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...