Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Dag 1: Hadde sex på kvelden, og sambo kom inni meg Dag 4: Hadde sex, men hoppet av i svingen Dag 5: Positiv EL-test, sex og hoppet av i svingen Dag 6: Fremdeles positiv EL-test Tror dere jeg ble gravid av den gangen sambo kom inni meg? eller er det for lang tid?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 mest sannsynlig,og siden du er gravid, så er vel ikke datoen så viktig, det skiller jo bare 6 dager, og det er ikke mye.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Du blir jo ikke gravid før du har eggløsning, og den må jo være dag 7 el senere(kommer an på hvor lenge el-testen var positiv.) Sædcellene lever jo en viss tid. Opptil 72 timer, i sjeldne tilfeller opptil 96 timer. Så tror graviditeten må ha blitt resultat av sex på dag 4-5 el senere hvis dere hadde.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Ja, jeg vet jeg bare blir gravid når jeg har EL.. mulig jeg ordla meg litt feil:) lurte på hvem av samleiene som FØRTE til graviditeten:) Ikke viktig, men bare litt morsomt å tenke på... Tenker selv at det må være den gangen han kom inni meg, men syns samtidig det er litt lang tid mellom samleie og eggløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå