1jente2gutter Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Heisann! Jeg har slitt med smerter i bekken siden uke 16,men de har bare blitt værre.Sykem 100% siden begynnelsen av november. På mandag denne uken klarte jeg ramle på isen,rett på rumpa,og slo meg ganske kraftig. Etter det har jeg måtte brukt krykker for å komme meg rundt og det er skikeligt vondt.Klare å sitte og å stå med bena samlet uten smerter. Det jeg nå lurer på om det er noen som har hatt kraftig bekkenløsning/smerter som har født,og blitt ganske bra rett etterpå? Gruer meg til fødsel pga dette,har termin 30.januar.........
Makko med to små gutter Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hadde kraftig bekkenløsning sist. Ble riktignok bedre når ungen hadde festet seg. Hadde ingen problemer med bl. under fødsel (bortsett fra å komme meg ut av seng, opp av badekar etc). Når ungen var ute var bekkenet helt bra! Det var nesten helt magisk å kunne gå normalt igjen (så normalt man går når man er SÅR der nede). Fikk litt bekkenplager igjen når jeg fikk tilbake mensen, men etter 3mnd med litt intensiv trening var jeg helt bra. Nå er jeg straks ferdig med svangerskap nr 2 (5 dager til termin) og bare litt plaget...
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Jeg hadde sist bekkenløsning fra ca samme tid som deg, måtte ha hjelp av sambo opp trapper siste ukene osv,var veldig plaget hele tia, men da var det ille illllleee! jeg fødte uke 35+6 så hadde sikkert blitt enda verre å måtte bruke krykkene mer om jeg gikk lengre, men jeg var bra i bekkenet med engang ungen var ute faktisk :-p kunne springe da jeg våknet i 08.tiden (hun kom kl 04) og var full i epidural da, men da den gikk ut..HIMMEL!
1jente2gutter Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2011 Takk så mye for tilbakemeldingene,dette gjør at jeg ikke gruer meg fullt så mye til fødsel og etterpå når barnet skal passes på etc! Tenker også mye på at jeg må ha med krykkene til sykehuset,gå med de under rier å slikt. Dette er 3 barnet mitt,men har ikke hatt det så ille noen gang,bare lyst til å gråte.......... Hva var den beste fødestillingen for dere? Klarer jo nesten ikke komme opp og ut av min egen seng for tiden heller..... Er takknemlig for de svarene jeg kan få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå