Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Vi ønsker en til så raskt som mulig, for det er mest praktisk for oss av mange grunner jeg ikke går inn på nå. Jeg er 34 og han er 47. Men jeg delammer fortsatt min datter på 8 mnd og ikke fått tilbake mensen. Sykehuset har sagt jeg kan gå lenge uten å få tilbake mensen. Men den siste måneden har jeg hatt smerter i eggstokkene som vet en eggløsning, men ingen mensen. Dere som fikk barn nr 2 raskt etterpå, fikk dere tilbake mensen først? Har dere noen råd til hvordan vi kan hjelpe naturen litt på vei, på en trygg måte?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Du kan jo starte med å kjøpe en eggløsningstest ;-) Ellers anbefaler jeg IKKE to tette om du ikke er superglad i småbarn, har lyst på to som har trassalder samtidig, osv osv.. Det føles i tillegg som om du har vært gravid i flere år sår du nærmer deg slutten med andre graviditet..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Du kan jo starte med å kjøpe en eggløsningstest ;-) Ellers anbefaler jeg IKKE to tette om du ikke er superglad i småbarn, har lyst på to som har trassalder samtidig, osv osv.. Det føles i tillegg som om du har vært gravid i flere år når du nærmer deg slutten med andre graviditet..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk, skal handle det i morgen og begynne testingen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Skulle tro det var meg som skrev innlegget hehe. Er selv 34, mannen er 47 og vi ønsker 2 tette (sønnen er 6 mnd og jeg delammer selv, men fått tilbake mensen denne mnd) Håper det klaffer for oss raskt. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå