jubalong 5+1= 6 Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Ville bare dele; sterilisering av mannen ikke alltid 100% sikkert. Vi sitter her med ny spire og er rimelig forvirra!
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Oi da..her skal han sterilisere seg når baby har kommet. Men jeg har hørt det tar ei stund før det er "sikkert" å ha sex da,hvor lenge etter steriliseringen ble du gravid? Hvis ikke er det jo mulig at det kan gro sammen igjen da.. Jeg må høre ut om dette skjønner jeg:) lykke til videre!
Kjærlighet <3 Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Ikke si sånn da :-p Mannen har bestilt time til sterilisering. Vi venter nå nr fem (har mistet ett av barna), siste uplanlagt, og dette er absolutt siste! :-p Er det lenge siden han steriliserte seg? Trodde jo sterilisering skulle være meeeeget sikkert..
jubalong 5+1= 6 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2011 Ja, vi valgte å gjøre det ca 6 mndr etter sistemann kom. Det er nå over ett år siden inngrepet. litt for lang tid til at det skulle være noe igjen, og litt for kort tid til at det skulle ha grodd sammen igjen....Men det var jo typisk vår flaks dette da... Nå hadde vi liksom tatt dette valget da, og hadde absolutt ikke venta å sitte med denne merkelige følelsen nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå