Gå til innhold

Ultralyd onsdag 19 januar.


Nancyj

Anbefalte innlegg

Nå onsdagen som kommer,så skal vi på den ordinære ultralyden. Gleder meg kjempe mye. Får vite om den lille er frisk og kaaanskje vi får vite kjønnet. Håper ikke den lille er sjenert ;) Lurer litt på om kjæresten håper på en gutt fordi han har lenge gått å sett på en supermann drakt. Hver gang vi er på hm så hører jeg "Seee kjære,snart kan jeg kanskje kjøpe en sånn" Jeg syns de har så mye søtt til små jenter. Hovedsaken er uansett at den lille er frisk. Kjennes nå sånn ut fordi den sparker og knør som bare det. Er 17+2 uker på vei i dag. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på UL. Det er både spennende og rørende!

 

Vi var på ordinær UL i dag - og alt var bra. Ti fingre, ti tær, hjerte, nyrer, magesekk, urinblære osv.

 

Dessuten stemte ikke magefølelsen: Det blir ikke gutt. Det er en liten frøken som skjuler seg der inne. :-) Storesøstrene hadde bestilt en lillebror, så jeg var spent på om de ville bli skuffet, men de syntes bare det var spennende å se bildene fra undersøkelsen.

 

Nå skal jeg ut og kjøpe bomullsgarn og strikke et lite hentesett med sommermønster. De andre to var vinterbabyer, og ulltøyet deres blir nok for varmt i juni.

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...