Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Blir ikke klok på denne fyren! Han ville ende forholdet, men han tar kontakt veldig ofte! Han er på jobbreise, utenlands nå og natt til lørdag ringte han. Han hadde drukket, men var ikke full. Ville bare snakke. Hva vil han? Jeg vil ikke spør for er redd for å " legge opp til noe", og jeg bruker alt av krefter for å komme over denne fyren...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Og det spør du om her inne? Eneste som kan svare på det, er han!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Ofte når man drikker forsterker det følelsene våres. Jeg vil tro han tenker mye på deg om han tar ofte kontakt. Hvorfor drive å ta kontakt med noen man ikke liker?:-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jeg hadde det sånn med min ex. Det var han som forlot meg, men når han var på utenlandsreiser/kjedet seg på et hotell, så fant han det alltid for godt å ringe til meg. Fortalte at han alltid ville være glad i meg osv Jeg satt der med kjærlighetssorg og måtte tilslutt, la vær å svar på anrop og mail, ellers hadde jeg aldri kommet over han. Du må nesten spørre hvorfor han i det hele tatt ringer til deg, eller ignorere han totalt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Det der er typisk menn.. Han vil fiske. Sjekke at han fortsatt "har" deg på en måte! Han føler seg sikkert litt ensom og da får han "bekreftelse" fra deg! Du burde begrense kontakten, hvis ikke kommer det til å ta mye energi fra deg! Dersom han er interessert at dere skal bli sammen igjen, så vil ha si dette direkte! Menn somoppfører seg slik vil kun fylle sitt ego. Ofte ubevisst fordi de vet ikke bedre!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Ensom er han nok ikke. Han er verdens mest sosiale person og to av bestekompisene hans er med på turen (jobber i samme firma). Nei, gidder ikke legge noe i det...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Enkelt; han ringer fordi han vil snakke med deg! Menn er enkle og det ligger som oftest ingen skjulte hensikter bak. Men om han ringer deg, betyr det jo at du er i tankene hans:-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Jeg hadde en eks som sviktet meg, og det var veldig vondt. Etter fire år begynte han å sende e-mail, og sende SMS til jul. Ringte en gang i telefonen også. Selv om jeg var enslig og sånn sett kunne holdt kontakten, rippet det opp i mange vonde følelser. Og tenkte etter hvert at han kanskje ville ha ei kone nr 2. Så til slutt sa jeg endelig nei til mer kontakt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Han kan godt være ensom selv om kompiser er tilstede! Han har ikke lenger en "nær" slik som du har vært! Det skaper et tomrom! Ønsker deg lykke til videre:-) 13.46
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #10 Skrevet 16. januar 2011 Han vil ikke ha deg, men vil ikke at noen andre skal få deg heller... Har lyst på sex.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Han vil pule. Sorry, men en mann som har et seriøst ønske om å gjenoppta forholdet ville sagt rett ut at han vil ha prøve igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 Pule?? Han er jo ute av landet! Nei, synes mange damer gir menn lite kred her! Det kan være så enkelt at han savner deg litt og bare vil snakke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå