snopy Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Vi har bestemt oss for å prøve å få nr 3. Først ha vi planlagt å begyne prøvinga i april, da vi skal på tur til Gran Canaria. Tenkte det ville vere kjekt å få unna turen først vi da, og kanskje jeg i de tider har fått fast jobb i tillegg. Men nå har vi begynt å tenke på om vi bare skal hive oss rundt, da vi bor på en liten plass og jeg vet det er mange her som skal ha barn i 2011. Alltid kjekt når det er flere som skal ha barn på likt.. Har aldri vert i sydligere strøk før under graviditet og er derfor litt skeptisk. Vet det går nok bra og alt dette,men... Synspunkt???alltid kjekt med andre sine synspunkt... Har to barn fra før, en på tre og et halvt og en på 6 og et halvt...
Mamma´n til lillemor Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Er litt det samme her egentlig. Hadde tenkt til å vente til mars med prøving. Jeg har jobba 80 % siden forrige permisjonen var ferdig, og har avtale om å gå opp til 100 % 1. mars. Min plan er jo da å tjene litt mer før ny permisjon så jeg ikke får så lite foreldrepenger. Men tenkte at det var litt kjedelig å allerede være gravid når jeg skal opp i stilling og kanskje man blir dårlig. Men så fant jeg ut at jeg driter litt i det. Jeg vil ha baby NÅ, så vi har begynt å prøve likevel. Vi tenker også på sydenferie, i april. Jeg fant ut at jeg var gravid dagen før vi reiste til Egypt for to år siden, og det gikk fint. Jeg var veldig trøtt og litt små-uvel, så det ble en rolig ferie. Eneste gangen jeg var dårlig var på båt-tur, hang over ripa og spøy. Skulle aldri blitt med på den.... Men det var en fin tur. Hvis vi reiser nå så skal vi på et litt finere hotell enn sist, så det blir mer å velge mellom til frokosten. Sleit litt med å finne noe jeg ville, og turte å spise forrige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå