1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 -For oss som ikke er så kjent... Fins det badeland, åpen gård, lekeland, barneaktiviteter generelt?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Det fins badeland og lekeland nærmere Sarpsborg. Uansett så er jo ikke det langt. Åpen gård tror jeg man finner i Torsnes og muligens på Tomb. Barneaktiviteter generelt som turn og gymnastikk fra 1 års alder, babykino, svømming på Blekkspruten, teatergrupper, lesestunder på lørdag formiddag på biblioteket, babysang og veldig tilrettelagt kafe og lekerom på aktivitetshuset St. Croix. Så ja, man kan si at det finnes en del i tillegg til det du finner på selv f.eks turgåing til skihytta eller turgåing ved havet.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 Det var godt å høre Hva er blekkspruten?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 http://www.blekkspruten.net/ For babysvømming anbefaler jeg om du kan, formiddagskurs. Ikke så hektisk der da ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 sånt type aktiviteter er det ikke så mye og skryte av i fredrikstad. da er det like greit og kjøre til nabo byen sarpsborg. Superland(badeland), eventyr fabrikken(lekeland). Lazerworld. Lunds gartneri på torsnes men der syntes jeg det har blitt urimelig dyrt nå
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Åja, jeg har litt større barn nå da 3-7 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå