Gå til innhold

Hjelp med navn :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om disse navnene?

Er bare 4 mnder på vei, så har enda god tid på oss, men artig med litt innspill :-)

Agnes Aurelia

Mikkel Olai

Åsmund Emrik

Oline Agathe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere spennende og originale navn her!

Jeg er ikke så glad i "bokstavrim" i navn, så ville ikke valgt Agnes Aurelia (blir veldig mange A-er i og med at Aurelia både starter og slutter på A).

Mikkel Olai er koselig, Åsmund Emrik klang ikke så bra sammen dersom dere planlegger å bruke begge navnene.

Mikkel Olai og Oline Agate likte jeg best, men Agnes er også nydelig. Hva med Agnes Cecilia eller Agnes Oline?

Skrevet

Jentenavnene syns jeg var kjempetøffe :) Guttenavnene har jeg ikke helt på gli - men syns Emrik er kjempefint da! Hva med Emrik Olai ?

Skrevet

Jeg er ikke fan av dobbel navn, men prøver

Agnes Aurelia - liker ikke

Mikkel Olai - liker ikke, Olai er ikke så verst da

Åsmund Emrik - nei liker ikke Åsmund, Emrik derimot er flott

Oline Agathe synes jeg er superflott ! hver for seg også, spes Oline

Skrevet

Du har helt forskjellig smak enn meg ihvertfall:) Men jeg syns de klang bra bortsett bra Åsmund Emrik. Forlaget om Emrik Olai syns jeg også klang bra:)

Skrevet

Ja, Emrik Olai klang bra, får godsnakke litt med mannen sånn at han hvertfall vil vurdere det :-) Har lyst på navn som skiller seg litt ut, men heller ikke for mye. Og de skal kunne brukes i utlandet, så da er nok Åsmund utelukket.... :-) Er ikke så veldig glad i sukkersøte navn, synes dere disse navnene er for sukkersøte? Med sukkersøte så mener jeg Jasmin, Leander, Natasha, Melissa og slike navn.... Jeg har ingenting imot at andre ønsker eller har kalt barna sine for slike navn, men det er bare ikke meg.....:-/

Skrevet

Jeg syns ikke navnene dine var sukkersøte :) Heller tøffe og fine navn.

Har dere tenkt å bruke 2 navn til daglig ? Jeg har en sønn med 2 navn, og vi bruker begge navnene til daglig.

Hilsen hun som foreslo Emrik Olai.

Skrevet

Ja, tenker i utgangspunktet å bruke begge navn, men kan jo hende at det glir bort etterhvert :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...