Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Håper noen kan komme med litt sunshinehistorier om at de har opplevd det samme, men likevel vært gravid. Håper at jeg produserer hcg sent sånn at jeg da tester senere også...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Vanligvis pleier jeg å slite med utflod, slik at det lett kommer masse utflod på truseinnlegget. Noen ganger hvitt, andre ganger litt gult. I det siste har det bare vært gult og svært lite i truseinnlegget, og masse hvitt når jeg tørker meg etter dobesøk. Føler jeg har tegn på begynnende UVI også... Kan jeg spørre legen om en blodprøve, eller får jeg bare beskjed om å ta en ny test om noen dager?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Hvis du misstenker UVI kan det være lurt å få en time til legen, men jeg tror ikke det er nødvendig med tanke på ønsket graviditet. Ta en test om noen dager! Har du prøvd lenge?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Sitter og venter på TR og er 3 dager over. Testet med biligtest i dag og etter 20 min kunne jeg skimte så vitt ein strek. Men testen er ikkje godkjent etter 5 min. Veit ikkje kva eg skal tru men holder meg til ikkje gravid holdningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå