Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 hadde ei venninne på besøk her, så satte hun seg med fjeset mot babyen min(8 mnd)så stanga babyen min hodet hardt i hennes hode og begynte å skrike....hun har nå en rødt merke/kul der... kan dette være farlig?Tenker så på hjernerystelse osv... *hysterisk førstegangs;) *
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 babyer har jo ganske myk kranie så de tåler en støyt vil jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Så lenge hun begynte å skrike med en gang og ikke kaster opp så kan du være helt trygg på at det har gått helt fint. Min sønn datt masse i gulvet i den alderen (teppe rett oppå betong) og fikk aldri hjernerystelse. Men klart det er vondt å dunke hodet sitt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk for svar:) ja hun skreik med en gang, men gav seg etter et par minutter, avledet henne med noe:) men ser så vondt ut siden hun fikk kul:( dakar lita... men det blir nok flere kuler med tiden...uff
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Ja, det blir nok det:) Som sagt, så lenge allmenntilstanden er bra, så er det ingenting å bekymre seg over vil jeg tru.. Vår snuppe rulla seg ned av stellebordet og med hodet i flisene da hun var 9 mnd.. Så stygt ut, men det gikk jo bra. De tåler en del
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 åj det hørtes grusomt ut...men bra det gikk bra da! hun smiler og ler og er kjempefornøyd(som vanlig) Håper det gikk bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå